نبی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تا دو روز آینده لیست تیم را کامل خواهیم کرد

دبیر فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به لیست 21 نفره که به AFC اعلام شده تا اول ژانویه فرصت هست تا دو بازیکن دیگر را نیز اعلام کنیم.

 مهدی محمد نبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: تمام تلاشمان این است که اکثر بازیکنان در اردوهای پیش رو در اختیار داشته باشیم و در حال حاضر لیست 21  نفره بازیکنان AFC  اعلام شده و قرار است تا اول ژانویه‌ اسامی دو بازیکن دیگر را نیز اعلام نماییم.
 
وی بیان کرد: با توجه به اینکه لیست تیم ملی هم اکنون 21 نفره‌ است به همین خاطر جای 2 نفر را در لیست نهایی خالی گذاشته‌ایم تا در اسرع وقت لیست کامل بازیکنان نیز تکمیل شود و دو نفر باقی مانده همراه دیگر بازیکنان در تیم ملی حاضر شوند.
 
نبی افزود: تمرینات تیم ملی فوتبال کشورمان از روز شنبه آغاز شده است و بازیکنان از ساعت 10 صبح تا 12 ظهر به تمرینات خود می‌پردازند و فردا آخرین روز تمرین بازیکنان تیم ملی می‌باشد که در ساعات پایانی روز فردا نیز عازم استرالیا خواهند شد و حدود نه روز در سیدنی هستند تا در آنجا یک دیدار تدارکاتی با تیم ملی عراق را نیز انجام دهند و این بازی به طور قطع صورت خواهد گرفت مطمئنا‌ همان طور که  کی‌روش نیز اعلام کرده بود بازی سختی را در پیش رو خواهیم داشت و باید تمام تلاشمان را به کار بگیریم تا بتوانیم نتایج قابل قبولی را کسب کنیم.
 
وی درباره اینکه آیا نام دو نفر خالی مربوط به پولادی یا رفیعی است بیان کرد: در مورد این سوال بهتر است کی روش سرمربی تیم ملی پاسخگو باشد چرا که این مساله از اختیارات وی است.
 
وی درباره اینکه گفته می‌شود پولادی و رفیعی خلاف کرده اند افزود: در هر صورت ما تابع قانون هستیم و به هیچ عنوان خارج از مقررات قانونی عمل نخواهیم کرد ولی نکته قابل توجه این است که در حال حاضر بحث تیم ملی فوتبال کشورمان در الویت قرار دارد امیدوارم مسئولان سازمان نظام وظیفه نیز تصمیمات لازم را در خصوص این مساله اتخاذ نمایند.
 
دبیر فدراسیون فوتبال تصریح کرد: در کل فیفا درباره انجام بازی‌های تدارکاتی تاییدیه لازم را صادر می‌کند و ما نیز با توجه به بازی‌های در نظر گرفته شده عمل خواهیم کرد و اگر فیفا اجازه انجام دیدارهای تدارکاتی را ندهد ما نیز اجازه انجام این بازی ها را نخواهیم داشت.
 
 وی عنوان کرد: در هر صورت لغو بازی با تیم فلسطین کار غیر حرفه ای بود که فدراسیون مربوطه این تیم انجام داد چرا که از قبل تمام توافقات لازم برای انجام این دیدار صورت گرفته بود و این مساله باعث شد تا از لحاظ فنی به تیم ملی فوتبال کشورمان لطمه وارد شود.
 
نبی افزود: در ابتدا لیست 50 نفره‌ای را از قبل به AFC و سفارت استرالیا اعلام کرده و در فرم اول ویزای بازیکنان مورد نظر را دریافت نمودیم و حتی درباره دو بازیکن دیگر نیز مشکلی وجود نخواهد داشت و در صورت تایید بازی آنها می‌توانیم ویزای آنها را نیز دریافت کنیم.
 
وی بیان کرد:در کل برای 50 نفر تقاضای ویزا داده شده بود که این تعداد در حال حاضر به 30 نفر رسیده و در آخر 23 بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان را همراهی خواهند کرد.
 
نبی تصریح کرد: در حال حاضر بازیکنان توانمندی را در اختیار داریم و آنها نیز برای گرفتن نتایج خوب باید تلاش خودشان را بکنند تا بتوانیم عملکرد قابل قبول را از خود به نمایش بگذاریم.
 
وی درباره محمد نوری در تیم ملی عنوان کرد: محمد نوری علی رغم مدتی که از تیم ملی کشورمان دور بود اما با شایستگی‌هایش‌ توانست به تیم ملی دعوت شود اما در آخر کی روش تصمیم می‌گیرد تا با توجه به اولویت فنی وی در لیست نهایی قرار دهد.

انتهای پیام/
برچسب ها: نبی ، لحاظ ، فنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار