در دومین جشنواره و نمایشگاه توانمندیهای بهره برداری و نگهداری صنعت آب و فاضلاب کشور، شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران با 10 طرح حضور می یابد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری به نقل از اداره روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران؛ دومین جشنواره و نمایشگاه توانمندیهای بهره برداری و نگهداری صنعت آب و فاضلاب کشور از فردا تا 11 دی امسال در مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری تهران برپا می شود.

 بر اساس این گزارش شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران با ارائه دستاوردهای نوین طی سالهای اخیر در بخش بهره برداری و تحقیقات کاربردی در قالب  10 طرح حضوری چشمگیر خواهد داشت که 5 طرح پس از ارزیابی نهایی توسط کمیته داوران به مرحله بعدی راه یافت.

 این 5 طرح شامل، ساخت بستر شنی با قابلیت اکسیداسیون درجا برای آلودگی های آهن و منگنز آب شرب،کاربرد سامانه گندزدایی با استفاده از الکترولیز نمک  طعام، بررسی روشهای افزایش طول عمر الکتروپمپ ها و بهینه سازی مصرف انرژی

 در ایستگاههای پمپاژ، ارائه مدل به منظور تعیین حریم بهداشتی چاههای آب شرب و نیز بررسی راهکارههای فنی و مدیریتی در تامین آب جمعیت توریست است.

 شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران در نخستین دوره این جشنواره در آبان 91 به عنوان دستگاه برتر شناخته و موفق به دریافت  لوح زرین و جایزه ویژه جشنواره شد.

انتهای پیام/ز

 
برچسب ها: ساری ، شرکت ، طرح ، آبفار ، مازندران ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.