استاندار تهران گفت: در مسکن ویژه تهرانسر برخلاف مسکن مهر تمامی نیازها و زیرساخت‌ها از ابتدا با صراحت در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سید حسین هاشمی استاندار تهران صبح امروز(یکشنبه) باحضور در مراسم واگذاری فاز نخست مسکن ویژه تهرانسر اظهار داشت: آنچه مرا بسیار خرسند کرده این است که برای مسکن ویژه تهرانسر از ابتدا مسیر درست انتخاب شده و تمامی نیازها و زیر ساخت‌ها و آینده‌نگری برای این مجموعه با صراحت کامل در نظر گرفته شده و سه آیتم سرعت درکار، کیفیت در کار و دریافت نظر مردم در این پروژه بسیار حائز اهمیت بوده است.

وی در ادامه با اشاره به نقص هایی که در راه مسکن مهر وجود دارد گفت: در پروژه مسکن مهر تمامی ابعاد قضیه و زیرساخت‌ها و امکاناتی از قبیل مدرسه، درمان‌گاه، کلانتری، مسجد و سایر موارد در نظر گرفته نشده و این در حالی است که ما در استان تهران برای بخش آموزش و پرورش به مبلغ 700 میلیارد تومان نیازمندیم.

استاندار تهران بیان داشت: تعداد 530 واحد از مسکن ویژه تهرانسر امروز واگذار می‌شود و مابقی واحدها بخشی در دهه فجر امسال و بخشی دیگر در دهه دولت در سال آینده به بهره برداری خواهند رسید.

وی در پایان تصریح کرد: امید است با تدابیری که اندیشیده شده بتوانیم از مشکلات مسکن مهر کاسته و وعده دولت یازدهم در جهت اتمام واحدهای مسکن مهر به متقاضیان تحقق یابد .

انتهای پیام/

برچسب ها: استاندار ، دولت ، صراحت ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار