بیژنی خبر داد

پیشرفت 68 درصدی تنها در 7 ماه/ مسکن تهرانسر بسیار متفاوت‌تر از مسکن مهر است

مجری طرح مسکن ویژه تهرانسر گفت: در ابتدای سال این پروژه 7 درصد پیشرفت داشته است که با افزایش تعداد کارگران به پیشرفت 68 درصدی رسیده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ مسعود بیژنی در مراسم بهره‌برداری از 530 واحد مسکن ویژه با بیان اینکه در ابتدای شروع این طرح در سال 91 تنها 10 الی 50 نفر در این پروژه کار می‌کردند گفت: در حال حاضر تعداد کارگران این پروژه به 2 هزار و 200 نفر رسیده و با سرعت بسیار خوبی در حال تکمیل شدن است.

وی در ادامه افزود: در ابتدای امسال این پروژه تنها هفت درصد پیشرفت داشته اما امروز پیشرفت آن به 68 درصد رسیده و کمتر از 7 ماه دیگر این پروژه به پیشرفت 100درصدی می‌رسد.

مجری طرح مسکن ویژه تهرانسر با اشاره به اینکه مسکن تهرانسر بسیار متفاوت‌تر از مسکن مهر است گفت: این پروژه دارای آپشن‌هایی از جمله کابینت‌های ام دی اف، درب‌های ضدسرقت و ریموت‌دار، پارکینگ و سایر امکانات دیگر است.

بیژنی یادآور شد: سعی کرده‌ایم در این پروژه بهترین مصالح ساختمانی با کیفیت مرغوب استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه معماری در این پروژه به دو قسمت تقسیم شده است گفت: در بخشی از این واحدها از نظرهای متقاضیان استفاده شده است.

بیژنی در ادامه توضیح داد: متقاضیان بعد از پرداخت آخرین قسط که 45 میلیون تومان است و بستن قرارداد 10 ساله واحدها به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از این پروژه تا پایان امسال به متقاضیان تحویل داده می‌شود و باقیمانده پروژه در اوایل سال 94 به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار