بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شیراز به مناسبت 9 دی به شرح زیر منتشر شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شیراز طی بیانیه‌ای یوم‌الله 9دی را گرامی داشت.

متن این بیانیه به شرح زیر است:


فَإِنْ يَتُوبُوا يَكُ خَيْرًا لَهُمْ ۖ وَإِنْ يَتَوَلَّوْا يُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ عَذَابًا أَلِيمًا فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَةِ ۚ وَمَا لَهُمْ فِي الْأَرْضِ مِنْ وَلِيٍّ وَلَا نَصِيرٍ
 
اگر توبه کنند، براي آنها بهتر است، و اگر روي گردانند، خداوند آنها را در دنيا و آخرت، به مجازات دردناکي کيفر خواهد داد، و در سراسر زمين، نه ولي و حامي دارند، و نه ياوري
 
(آیه 74 سوره توبه)
 
در آستانه یوم الله 9 دی، ملت ایران حماسه عظیم خود را که طومار تمام دشمنان به صف شده کشور و مردم را در هم پیچید به یاد می‌آورد. حماسه ای که بیش از هرچیز برخاسته از بصیرت و هوشیاری آحاد مردم در شناخت دشمنان ملت بود.
 
امروز دانشگاه ما در شرایط متفاوتی از پیشین قرار دارد. جریانی معلوم الحال که طی یک سال اخیر به هر قیمتی، حتی به قیمت قربانی کردن مطالبات به حق دانشجویان، سعی در خوش خدمتی به عناصر فتنه گر در وزارت علوم داشت، امروز در پی سهم خواهی برآمده و سعی دارد با تحت فشار گذاردن مسئولان دانشگاه و بصورت غیرقانونی، تشکلی که در روزهای سیاه فتنه دست در دست دشمنان و قاتلان این ملت گذاشت را احیا کند.
 
این گروه اندک که پیش از این نیز با ناامیدی از حمایت جامعه دانشجویی از اهداف خود، با انحراف تجمعات صنفی و دانشجویی از مطالبات اصلی دانشجویان سعی در نشان دادن احیای انجمن اسلامی منحله دانشگاه به عنوان یک مطالبه عمومی کرده بودند، حال در نتیجه تو دهنی‌های سنگینی که در هفته‌های اخیر از دانشجویان دانشگاه خورده‌اند، به هذیان گویی افتاده و راهی جز کلید زدن پروژه تطهیر این تشکل منحرف شده را در مقابل خود نمیبینند.  مذبوحانه تلاش میکنند سابقه فعالیت های معاندانه و ارتباط این تشکل با سازمان‌های وابسته به فتنه و تروریستی در سال های پیش از پلمب را مخفی و انکار کنند و با استفاده ابزاری از نام مقدس "اسلام" ، مصادره اهداف والای جنبش دانشجویی چون "مطالبه گری و حق خواهی" و چسباندن ناشیانه سابقه درخشان انجمن‌های اسلامی در اوایل انقلاب به کارنامه ننگین خود، نسل کنونی دانشگاه را که طعم تلخ روزهای فتنه و جولان دادن آشوبگران وابسته انجمن حجتیه در دانشگاهها را نچشیده اند، به اشتباه بیاندازند.
 
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شیراز ضمن دعوت از دانشجویان به هوشیاری در قبال مسائل اخیر در دانشگاه، هشدار می‌دهد که امروز بار دیگر معاندان و دشمنان ملت و ایران اسلامی امید خود را به پیاده نظام اقلیت اما غوغاسالار خود در دانشگاهها بسته‌اند، صدای پای منافقین بار دیگر در دانشگاه ما در حال شنیده شدن است و این توطئه جز با هوشیاری و حساسیت عموم دانشجویان عقیم نخواهد شد.
 
لذا در این رابطه اعلام میداریم به جهت تنویر افکار عمومی دانشجویان محترم و افشای ماهیت واقعی فعالیت های انجمن اسلامی منحله دانشگاه صنعتی شیراز در پیشگاه جامعه دانشجویی و ملت ایران، بزودی اسناد منتشر نشده ای از فعالیت ها و ارتباط این تشکل و اعضای آن با گروه ها و سازمان های معاند و تروریستی در سطح دانشگاه منتشر خواهد شد تا آن روی دیگر این جریان دانشجو نما و ظاهرساز بر همگان آشکار گردد.
 
و من الله التوفیق
 
 
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شیراز

انتهای پیام/
برچسب ها: انجمن ، مستقل ، شیراز ، فتنه ، 9دی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار