در دومین بازی از هفته اول لیگ برتر تنیس روی میز باشگاههای ایران دانشگاه آزاد اسلامی نایب قهرمان فصل پیش در تبریز مقابل شهرداری تبریز متوقف شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛در این بازی تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ترکیب تیم ملی ایران متشکل از افشین نوروزی ، نوشاد و نیما عالمیان به امید کسب پیروزی به میدان رفته بود ، اما تبریزی ها به لطف دو بازیکن چینی خود و در رقابتی دلپذیر باعث توقف نایب قهرمان فصل پیش شدند .

 برترین بازیکن این میدان نوشاد عالمیان بود که به جز شکست دادن « شوپن » چینی در بازی انفرادی در مجموع صاحب سه برد در بازی های انفرادی و دو نفره شد .

 اما افشین نوروزی و نیما عالمیان با وجود یک برد در مصاف با حریفان چینی خود شکست خوردند . نوروزی سه بر صفر به " شوپن " باخت و نیما عالمیان نیز با نتیجه 3 بر2 برابر " دورو فی " بازی را واگذار کرد .

 در نزد تبریزی ها  " دوروفی " با دو برد بهترین بود و " شوپن " ، سامان طهماسبی و سامان ابراهیمی دیگر پیروزی های این تیم را در مقابل حریف قدرتمند تهرانی رقم زدند . آخرین بازی هفته نیز فردا دوشنبه در آبادان میان تیم های نفت و خلیج پژم بندرعباس برگزار می شود .


انتهای پیام/
برچسب ها: تنیس ، روی ، میز ، تساوی ، حساس ، هفته ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار