تخلف 45 نانوایی به ارزش 45 میلیون ریال در شهرستان آمل ثبت شده است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آمل در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت: شاهد افزایش قیمت انواع نان در نانوایی هایی شهرستان  آمل و سایر شهرستانهای استان که از دولت آرد سهمیه ای دریافت می کردند بودیم.
 
 فروزان افزود:اکثر نانوایان به این امر معترض بودند و بارها اعلام می کردند این قیمت برای نانوایان صرفه اقتصادی ندارد و با توجه به قیمت های اعلام شده از این به بعد دیگر هیچ عذری از طرف نانوایان مبنی بر کم فروشی و گران فروشی پذیرفته نخواهد شد و در صورت مشاهده به شدت با آنان برخورد خواهد شد.
 
وی تصریح کرد: بازرسی‌های اداره صنعت و معدن با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت و کلیه تخلفات را ثبت کرده و برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی شهرستان ارجاع داده خواهد و اداره تعزیرات حکومتی نیز در اسرع وقت با طی مراحل قانونی نسبت به صدور حکم قانونی اقدام می کند.
 
سپرست اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان آمل گفت: درطول 20 روز پس ازافزایش نرخ آرد ونان  تا پایان آذر از حدود 250 نانوایی بازرسی انجام شده که 45 مورد تخلف با ارزش ریالی 45 میلیون ریال ثبت شده است.
 
فروزان افزود: کارگروه آرد و نان مازندران پس از 15 روز از اعلام نرخ قبلی اقدام به اصلاحاتی درافزایش وزن چانه ها کرده است که با این امر به احتمال زیاد شاهد روند کم فروشی وبرخی گرانفروشی توسط  نانوایان خواهیم بود.
بگفته وی  مردم می توانند هر گونه تخلف را در اسرع وقت با شماره تلفن ۱۲۴ تماس گرفته و به صورت شبانه روزی نسبت به گزارش تخلفات اقدام کنند.
 
انتهای پیام/ز
برچسب ها: ساری ، تخلف ، نانوایی ، ارزش ، میلیون ، آمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.