کمیته سازماندهی بازیهای جام جهانی 2018 اعلام کرد وزارت ورزش روسیه سال آینده با کسری بودجه روبرو بوده و پروژه‌های آماده سازی آنان با تهدید جدی مواجه است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،به نقل از رویترز کار آماده سازی پروژه‌های زیر بنایی روسیه برای میزبانی بازیهای جام جهانی 2018 به کندی در حا ل پیشروی است اما مشکل دیگری گریبانگیر کمیته سازماندهی این رقابت‌ها شد ه و آن کسری بودجه دولت مسکو است.

براساس این گزارش ، ویتالی موتکو وزیر ورزش روسیه اعلام کرد :دولت درسال 2015 با کسری بودجه روبرو است و نمی‌توانیم کمک هزینه تعیین شده برای کمیته سازماندهی جام جهانی 2018 را پرداخت کنیم.این کمیته نیازمند پیدا کردن حامیان مالی جدید است.

وی در ادامه افزود: تا به این لحظه تصمیمی برای کاهش هزینه پروژه‌های زیرساختی اتخاذ نشده اما کاهش جهانی نفت و دیگر کشکلات اقتصادی می‌تواند در آینده برروی آن تأثیر منفی بگذارد.

قرار است مراسم افتتاحیه بازیهای جام جهانی در استادیوم دینامو برگزار شود، جائیکه هیچ یک از بازیهای جام جهانی 2018 در آن برگزار نمی‌‌شود.

در بازیهای جام جهانی 2018 روسیه از 12 ورزشگاه در 11 شهر مختلف استفاده می‌شود. این تعداد شهر میزبان در نوع خود منحصر به فرد محسوب می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار