حمید رسایی طی تذکری درباره برداشت 4.1 میلیاردی دولت از صندوق توسعه ملی، گفت: دولت، مجلس را در مورد برداشت 4.1 از صندوق توسعه ملی متهم به دروغگویی می‌کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، حمید رسایی نماینده مردم تهران در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۷ دی‌ماه) طی تذکری به ماده ۲۶-بند ۱۱ آئین نامه داخلی مجلس اظهار داشت: سخنگوی دولت بعد از گزارش دیوان محاسبات مبنی بر برداشت 4.1 میلیاردی دولت از صندوق توسعه ملی اعلام می‌کند که این برداشت از صندوق توسعه ملی دروغ بوده است.

وی افزود: برداشت 4.1 میلیاردی دولت از صندوق توسعه ملی امری است که از سوی روزنامه‌ای مطرح نمی‌شود ولی این جای سوال دارد که چرا از سوی سخنگوی دولت مطرح شده است.

این نماینده مردم تهران تصریح کرد: دولت مجلس را در مورد برداشت 4.1 میلیاردی از صندوق توسعه ملی به دروغگویی متهم می‌کند.

رسایی با طرح این سوال که آیا دولت ناظر مجلس است یا مجلس ناظر دولت، تاکید کرد: دولت نباید یک قوه را متهم به دروغگویی کند.

در ادامه علی لاریجانی در پاسخ به اظهارات حمید رسایی تصریح کرد: این ادبیات از سوی دولت ادبیات نادرستی است و باید دقت داشته باشد که وقتی یک مرجع رسمی چون دیوان محاسبات این موضوع را مطرح می‌کند، دولت باید نظر خود را به کمیسیون مربوطه ارائه دهد تا مشخص شود این اتفاق صورت گرفته یا خیر.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار