پلیس بحرین از اعضای ارشد جمعیت وفاق ملی بحرین به اتهام آنچه که تجاوزات و اقدامات افراطی در هنگام برگزاری راهپیمایی اعتراضی نامیده است، بازجویی می‌کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ خبرگزاری بحرین روز گذشته گزارش داد که پلیس بحرین قرار است از اعضای ارشد جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین به بهانه تجاوزات و اقدامات افراطی که گفته می‌شود در هنگام برگزاری راهپیمایی اعتراضی در بحرین انجام شده، بازجویی کند.

خبرگزاری رسمی بحرین اعلام کرده است که حدود 200 معترض در این راهپیمایی که در ساعات پایانی روز جمعه در خیابان "البدیع" که منامه پایتخت بحرین را به شهر البدیع در شمال غرب بحرین متصل می‌کند شرکت داشتند.

مدیرکل اداره پلیس "استان شمالی" بحرین در بیانیه ای گفته: "این راهپیمایی شاهد برخی تجاوزات و اقدامات افراطی و مخالف قانون بوده و از این رو اعضای کمیته برگزار کننده این راهپیمایی احضار شده اند."

این بیانیه اشاره نکرده است که ماهیت این اقدامات مخالف کدام قانون بوده است.

گفتنی است در همین راستا روز گذشته نیروهای آل خلیفه خانه "شیخ علی سلمان" روحانی برجسته بحرینی و دبیرکل جمعیت وفاق ملی بحرین را محاصره و وی را برای بازجویی در امروز یکشنبه احضار نمودند.

رژیم آل خلیفه در بحرین با همکاری نیروهای سعودی تلاش دارد تا تظاهرات هایی را که از بهار عربی در سال 2011 سرچشمه گرفته است را سرکوب کنند.



انتهای پیام/
برچسب ها: پلیس ، بحرین ، الوفاق ، بازجویی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار