نگهداشت معابر منطقه 13 با اجرای طرح گذر به گذر

معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 13 گفت: طرح جهادی گذر به گذر که به همت معاونت امور شهری و فضای سبز منطقه و با مشارکت فعال سایر معاونت ها و نواحی چهارگانه درسطح منطقه در حال اجراست، به نگهداشت معابر و گذرگاه های شهری منطه یکی پس از دیگری کمک می‌کند.

احمد مهرابی، معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 13 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: این طرح که با هدف خدمت رسانی مضاعف در حوزه‌های مختلف خدمت رسانی به شهروندان از قبیل ماموریت‌های مختلف خدمات شهری، عمرانی و ترافیکی اجرا می‌شود، یکی از طرح‌های کم سابقه در شهرداری تهران است.
 
وی همچنین به برگزاری کارگاه آموزشی علوم ابتدایی ویژه دانش آموزان‌ منتخب منطقه اشاره کرد و افزود: در این کارگاه آموزشی، دانش آموزان در آزمایشگاه این مرکز با انواع ریشه، ساقه، برگ و ساختار آنها در زیر میکروسکوپ، سیکل زندگی حشرات، انواع لاروها و حشرات بالغ آشنا شدند.  
 
وی با اشاره به دیدار معنوی مسئول مرکز گل و گیاه خاطر نشان کرد:مسئول و کارشناسان مرکز سیمرغ با حضور در خانه‌های معزز شهدا، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را زنده نگه داشته واز مادران این عزیزان تجلیل به عمل‌‌آمد.
 
انتهای پیام/  

برچسب ها: معابر ، شهرداری ، گذرگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار