رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان وبلوچستان از متلاشی شدن باند مسلح قاچاق موادمخدر و کشف 88 کیلوگرم هرویین و کراک و هلاکت دو قاچاقچی مسلح در درگیری با پلیس در زاهدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ "رضا ناظری" گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی یک ماه کار اطلاعاتی از فعالیت شبکه ای از قاچاقچیان مواد مخدر و انتقال مقادیری مواد مخدر در مسیر "زابل – زاهدان" با خبر شدند.
 
وی افزود: با اطلاعات به دست آمده ماموران پلیس پس از اعزام به محل مورد نظر موفق شدند خودروهای قاچاقچیان را شناسایی و سرکرده باند را با یک دستگاه خودرو زانتیا دستگیر کنند.
 
رییس پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان بیان کرد: با دستگیری سرکرده باند، یک دستگاه خودرو سواری پراید حامل 60 کیلو و 400 گرم هرویین شناسایی و توقیف و دو سرنشین آن نیز دستگیر شدند.
 
ناظری ادامه داد: ماموران در ادامه پیگیری پرونده در شهر زاهدان با انجام کار اطلاعاتی رابط این شبکه را دستگیر و با اعتراف متهم سه نفر دیگر از اعضای باند شناسایی شدند که در درگیری مسلحانه یک نفر آنان دستگیر و دو نفر دیگر نیز به هلاکت رسیدند.
 
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: دراین عملیات تعدادی سلاح، مقادیری مهمات مهمات و در مجموع 60 کیلو و 400 گرم هرویین و 27 کیلو و300 گرم کراک کشف شد.
 
سرهنگ ناظری تصریح کرد: در ادامه پیگیری ها و ریشه یابی پرونده و شناسایی صاحب اصلی و تحویل گیرنده محموله در شهر زاهدان این فرد پس از ساعت ها تعقیب و مراقبت دستگیر شد.



"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار