فرماندار آبیک گفت: 86 هکتار زمین برای احداث پارک جنگلی به صورت مستطیل از اتوبان تا جاده قدیم نظرآباد در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛ داداشی افزود: بخشی از این اراضی تسطیح شده و جانمایی و طراحی برای احداث پارک بازی،آرامستان و نوع کاشت جنگل در دستور کار قرار گرفته است.

این مسئول ادامه داد:احداث پارک جنگلی کاری ماندگار برای مردم شهرستان آبیک و استان قزوین خواهد بود و میتواند پایلوت کشوری باشد.

فرماندار آبیک با تأکید بر مساعدت نمایندگان مجلس،مسئولان استان قزوین و شهرستان آبیک و نیز شهرداری و شورای شهر برای تسریع در احداث پارک جنگلی افزود: فرمانداری شهرستان آبیک این آمادگی را دارد که بخشی از اعتبار بودجه آبیک را به احداث پارک جنگلی اختصاص دهد.

داداشی اضافه کرد: احداث پارک جنگلی یکی از اقدامات و پروژه‌های مهم شهرستان آبیک خواهد بود و در نظر داریم جنگلی همانند جنگل سیسنگان نوشهر داشته باشیم.

این مسئول خاطرنشان کرد:شهر آبیک مانند چاله‌ای است که از یک سو آلایندگی نیروگاه شهید رجایی و از سوی دیگر شرکت سیمان آبیک این شهر را احاطه کرده و تقریباً فضای آن مطلوب نیست.

وی با بیان اینکه شهر آبیک ورودی استان قزوین است، افزود: وجود جنگل و سبزه و خوش آب و هوا بودن علاوه بر زیبایی ورودی استان قزوین تأثیرات مثبتی بر مردم و مسافران این شهر خواهد داشت.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: پارک ، جنگلی ، آبیک ، طبیعی ، احداث ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.