انجمن ام اس در سال 77 با هدف ايجاد بانك اطلاعاتي اين بيماران و كاستن از رنج مبتلايان و جلوگيري از پيشرفت بيماري تأسيس و به ثبت رسيده است .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛ مژگان محسني نيا مديراجرايي انجمن ام اس ايران به اتفاق تني چند از مسئولين اين انجمن ، با حضور در بخش گل ياس آسايشگاه كهريزك محل زندگي بيماران مبتلا به ام اس ، به عيادت از اين عزيزان پرداختند .

محسني نيا هدف از این دیدار را دلجويي از بيماراني دانست كه ناخواسته ناچارند رنجها اين بيماري را تحمل نموده تا پايان عمر با مشكلات و عوارض آن دست به گريبان باشند .

وي انجمن ام اس را نهادي مردمي و غير انتفاعي دانست كه با حمايتهاي خيرين از بدو تأسيس تاكنون به ارائه انواع خدمات مورد نياز اين بيماران مبادرت مي كند .

وي همچنين درباره جمعيت هدف حال حاضر اين انجمن گفت : در حال حاضر در شهر تهران تعداد 22.000 نفر بيمار مبتلا به ام اس در اين انجمن به ثبت رسيده . از 38 شاخه فعال در شهرهاي مختلف كشور نيز حدود 7.000 نفر تحت پوشش اين انجمن قرار دارند .

محسني نيا با تشكر از همه مسئولين آسايشگاه در ارائه سرويس مناسب به بيماران مبتلا به ام اس اظهار داشت : در اين ديدارسعی کردیم از  راهنمايي های و مسئولين آسايشگاه استفاده کنیم و آرزو داريم حسنات و اخلاق نيك كاركنان اين مركز سرلوحه امورمان باشد تا بتوانيم بهتر از گذشته در خدمت بيماران مبتلا به ام اس باشيم .

وي همچنين با آرزوي شفاي عاجل براي همه بيماران اظهار اميدواري كرد در آينده نزديك نيز بتواند به اتفاق جمع ديگري از خادمين انجمن ام اس براي عيادت و دلجويي از بيماران آسايشگاه ، به اين مجموعه آمده و با اتخاذ تمهيداتي بتوانند شاهد زندگي توأم با آرامش بيشتري براي آنان باشند .


انتهای پیام/
برچسب ها: انجمن ، مددجو ، کهریزک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار