معاون سیاسی اجتماعی امنیتی و انتظامی فرمانداری ملارد از تشکیل کمیته‌های زیر مجموعه مبارزه با مواد مخدر در شهرستان مذکور و در سه محور کمیته‌ مبارزه با قاچاق، پیشگیری و درمان خبر داد.

مجتبی شاهقلیان معاون سیاسی اجتماعی امنیتی و انتظامی شهرستان ملارد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به عزم و تلاش مجموعه فرمانداری در جهت پاسخ گویی هرچه مطلوب تر به مطالبات مردمی اظهار داشت: یکی از محورهای مورد توجه معاونت مورد اشاره مبحث مبارزه با قاچاق مواد مخدر است و برای اولین بار کمیته‌های مرتبط با حوزه‌های مذکور(مبارزه با مواد مخدر) تشکیل شده تا اهداف و سیاست‌های عرصه مورد اشاره به نحو هرچه مطلوب تری پیگیری و عملیاتی شود.
 
وی در ادامه افزود: کمیته مبارزه با قاچاق مواد مخدر با مسئولیت نیروی انتظامی، پیشگیری با مسئولیت بهزیستی و درمان با مسئولیت اداره بهداشت در سه بخش مورد اشاره دستور کارها را دنبال می‌نمایند.
 
مجتبی شاهقلیان در پایان خاطر نشان کرد: کارگروه‌های تخصصی اجتماعی و فرهنگی را نیز تشکیل داده‌ایم و به فضل الهی با  همیاری و هم افزایی کلیه مسئولین و دستگاه‌های ذیربط فعال در سطح شهرستان در صدد هستیم سیاست‌ها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید در چارچوب اهداف تعریف و ترسیم شده در سطح شهرستان را عملیاتی نماییم.

انتهای پیام/
برچسب ها: کمیته ، مبارزه ، مواد ، مخدر ، ملارد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار