تعریف و تمجید مانچینی از باشگاه پاریسن ژرمن

تیم‌های پاریسن ژرمن و اینترمیلان در آخرین روز از سال میلادی 2014 طی دیداری دوستانه به مصاف هم می‌روند و سرمربی ایتالیایی حریف فرانسوی خود را یکی از بهترین‌های حال حاضر اروپا معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از فرانس پرس؛ دیدار دوستانه تیم های اینترمیلان و پاریسن ژرمن در چارچوب تور زمستانی قطر و روز 30 دسامبر برگزار خواهد شد.
 
لورن بلان سرمربی پاریسن ژرمن قصد دارد برای این بازی پیراهن سیاه و آبی پی اس جی که بین سال‌های 1999 تا 2001 استفاده می شد را بر تن شاگردانش کند. این بازی برای مکسول، ابراهیمویچ، تیاگو موتا و زومانا کامارا که زمانی در عضویت اینتر بودند  حال و هوای خاصی دارد.
 
روبرتو مانچینی سرمربی اینتر در بازه این بازی تدارکاتی گفت: مطمئن هستم بازی خارق العاده‌ای در پیش خواهیم داشت، این بازی در استادیوم بزرگ مراکش جایی که اخیرا جام باشگاه های جهانی را میزبانی کرد برگزار می شود. می توان در دیدار دوستانه مقابل پاریس ژرمن اکثر بازیکنان بزرگ فوتبال جهان را در زمین دید. همچنین ما این فرصت را داریم تا مقابل پاریس ژرمن به عنوان یکی از بزرگترین تیم های حال حاضر اروپا به میدان برویم.
 
ما دوستان قدیمی بسیاری نزد پی اس جی داریم، خوشحال خواهیم شد بار دیگر در کنار آنان قرار بگیریم. لازم به ذکر است، این نخستین مرتبه خواهد بود که مانچینی به عنوان مربی مقابل پاریس ژرمن  قرار می‌گیرد.
 
*احتمال پیوستن پودو لسکی به اینتر میلان

مطبوعات ایتالیایی از احتمال انتقال لوکاس پودولکسی  به اینترمیلان  خبر داده اند.
گفته می شود پودولسکی ملی پوش آلمانی آرسنال مذاکرات اولیه را با سران باشگاه اینتر آغاز کرده و به توافق‌های اولیه هم رسیده است. البته انتقال وی دائم نخواهد بود و به صورت قرضی به اینتر میلان ملحق می شود.

در صورتی که مانچینی بخواهد انتقال پودولسکی را نهایی کند مجبور به پرداخت 8میلیون یورو به باشگاه ‌آرسنال خواهد بود. انتقال  قرضی پودولسکی به اینتر برای فصل تابستان برنامه ریزی شده است.

آرسن ونگر سرمربی ‌آرسنال تمایلی ندارد در مور د پودولسکی شتابزده عمل کند و احتمالا در ماه ژوئن تصمیم نهایی در خصوص آینده پودولسکی اعلام می شود.
 
 پودولسکی پس از قهرمانی در جام جهانی 2014 انتظار حضوری پر رنگ در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را داشت اما در اکثر بازی‌ها از سوی آ‌رسن ونگر به عنوان بازیکن ذخیره انتخاب شده و نیمکت نشین بود. همین موضوع موجب نارضایتی پودولسکی و تمایل وی برای ترک باشگاه شد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار