"زهراب کریم" افسر زرهی پادگان اشرف دیالی گفت: نیروهای مردمی داوطلب با فتوای آیت‌الله سیستانی به میدان آمده تا داعش که مولود اسرائیل بوده را نابود کند و هدف ما نابودی اسرائیل است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ "زهراب کریم" افسر زرهی پادگاه اشرف دیالی در مستند "اندیشه‌های سیاه" که از شبکه دو سیما پخش شد، اظهار داشت: نیروهای مردمی داوطلب با فتوای آیت‌الله سیستانی به میدان آمده تا داعش که مولود اسرائیل بوده را نابود کند و هدف ما نابودی اسرائیل است.

*** اسرائیل داعش را آموزش داده است/ هدف اصلی ما نابودی تل‌آویو است

وی ادامه داد: اسرائیل داعش را آموزش داده و به سوریه، عراق و افغانستان فرستاده‌اند و هدف آن‌ها (داعش) نابودی اسلام بوده و ما به یاری خدا بر آن‌ها پیروز می‌شویم و هدف اصلی ما چیرگی بر اسرائیل و نابودی تل‌آویو است.





*** پادگان دیالی بازوی سازمان بدر


در ادامه مستند "اندیشه‌های سیاه"، سرهنگ "سلطان‌العتابی" مسئول پشتیبانی جبهه امام حسن عسگری(ع) اظهار داشت: بعد از تجاوز سیاه‌دلانه داعش، خفاشان تاریکی و همدستان آن‌ها به سرزمین تمدن‌ها و مقدسات، پادگان شهر دیالی به آموزش نیروهای مردمی و مبارزه با داعش مبادرت ورزید و به عنوان بازوی سازمان بدر فرا گرفت.





*** آموزش‌های تخصصی در پادگان دیالی


وی ادامه داد: در این پادگان تخصص‌های گوناگون از جمله" RPG7"، "خمپاره انداز"، "اسلحه سبک و نیمه سنگین"، "جنگ‌های خیابانی و شهری و کلاسیک" آموزش داده می‌شود.


*** سهم بالای آموزش دیده‌ها در آزادسازی سرزمین‌های غصب شده


مسئول پشتیبانی جبهه امام حسن عسگری (ع) با اشاره به نقش‌آفرینی این پادگان در آموزش‌های تخصصی تأکید کرد: آموزش دیده‌های ما سهم بالایی در آزادسازی سرزمین‌های غصب شده دارند و آموزش‌های تخصصی ممتاز در این زمینه بسیار مهم است.

گفتنی است، در ابتدای این مستند فتوای آیت‌الله سیستانی مبنی بر اینکه هرکس که توانایی حمل سلاح دارد برای دفاع از کشور، شریعت و مقدسات داوطلب شود نیز مطرح شد.

مستند اندیشه‌های سیاه درباره جنایت‌های گروه تروریستی_ تکفیری داعش در عراق و سوریه (خصوصاً در عراق) می‌پردازد.

شایان ذکر است؛ گروه تروریستی تکفیری داعش در سال ۲۰۰۴ اعلام موجودیت کرد و به عنوان بخشی از سازمان تروریستی القاعده فعالیت‌های خود را انجام داد. در سال ۲۰۰۶ نام خود را به "دولت اسلامی" تغییر داد و با آغاز بحران سوریه این گروه وارد این کشور شد و به نام "جبهةالنصرة" با دولت سوریه اعلان جنگ کرد و در سال  ۲۰۱۴ بخشی از خاک عراق را اشغال و منشأ جنایت‌های زیادی در عراق و سوریه شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار