سرخیو راموس بازیکن باشگاه رئال مادرید به جمع توپ‌چی‌ شمال لندنی و باشگاه آرسنال می‌پیوندد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، سرخیو راموس مدافع 28 ساله باشگاه رئال مادرید که سال 2017 قراردادش با کهکشانی‌ها به پایان می‌رسد هنوز قرارداد جدیدی با رئال مادرید منعقد نکرده است.

در حالیکه مدافع پیش تاخته رئالی‌ها این روزها علاوه بر کار دفاعی همانند یک مهاجم تمام عیار در کار حمله رئالی‌ها شرکت می‌کند و گل‌های فوق‌العاده و در مواقع حساسی را به ثمر می‌رساند که می‌توان از جمله به فینال لیگ قهرمانان سال گذشته اشاره کرد که تیمش را از باخت حتمی برابر اتلتیکو مادرید نجات داد و در نهایت در همین قهرمان تیم اول شهر مادرید در لیگ قهرمانان اروپا سهم بسزایی داشت مضاف بر اینکه وی به تازگی نیز در جام باشگاه‌های جهان توانسته یکی از دو گل‌های برتری باشگاه رئال مادرید را برابر سن لرنزو به ثمر رساند.

از سوی دیگر باشگاه بزرگ جهان از جمله باشگاه آرسنال که همیشه نیم نگاهی به ستاره‌های بی‌بدیل رئالی دارد دست به کار شده و قصد دارد بازیکن اسپانیایی را به خدمت بگیرد.

بر این اساس آرسن ونگر مذاکراتی را با "رنه راموس" برادر سرخیو راموس آغاز کرده است و قصد دارد وی را به خدمت بگیرد.

گفتنی است، پیش از این آرسن ونگر، راموس را مدافعی معرفی می‌کند که از قابلیت‌های بسیار بالای برخوردار است و می‌تواند به سرعت به عقب بازگردد و در پست اصلی خود جای گیرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: راموس ، توپ ، شرکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار