حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی گفت: نشست مربوط به تعطیلات ژانویه برای دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران،حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی رئیس دبیرخانه نهاد رهبری در امور دانشجویان خارج از کشور صبح امروز در نشست خبری که در سالن همایش نهاد برگزار شد، طی سخنرانی گفت: با توجه به فرصت تعطیلی ژانویه در کشورهای مسیحی نشین، ایرانیان و دانشجویان و اساتید ایرانی خارج از کشور برای دید و بازدید و یا فعالیتهای علمی و پژوهشی از این فرصت استفاده و به ایران بر می‌گردنند. 

وی افزود: ما هم از این فرصت جهت برقراری و برگزاری نشست یک روزه استفاده کرده و نشست مربوط به تعطیلات ژانویه را که در سال گذشته در دانشگاه شریف برگزار شده بود، امسال با عنوان "دانشجوی ایرانی، فرهنگ اسلامی، پیام جهانی" در ۱۱دی ماه ۹۳ در دانشگاه تهران برگزار می‌کنیم. 

حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی تصریح کرد: این همایش با هدف تکیه بر اساسنامه توسعه و تعمیق فرهنگ اسلامی، تبین فرهنگ و تحکیم روابط برگزار می‌شود. 

وی اظهار داشت: البته تحکیم روابط وظیفه نظام جمهوری اسلامی ایران است و ما هم وظیفه خود می‌دانیم که این روابط را در جهت برقراری هرچه بیشتر این روابط برگزار کنیم. 

وی خاطر نشان کرد: از جمله این انتظارات که مربوط به مجموعه‌های خارج از کشور است، می‌توان به زمینه‌های پژوهشی و علمی اشاره کرد که با حضور سازمان‌ها و نهادهای مربوط این امر محقق شود. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار