خوزه مورینیو سرمربی باشگاه چلسی ضمن ابراز رضایت از عملکرد تری گفت: در خط حمله و دفاع توانسته‌ایم به تعادل دست یابیم.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در رقابت هفته هیجدهم لیگ پریمیر انگلیس موسوم به لیگ جزیره به تیم چلسی موفق شد در ادامه سیر پیروزی‌های خود با نتیجه 2 بر صفر بگذرد و به پیروزی رسد و صدرنشینی‌اش در رقابت‌های لیگ جزیره را همچنان با اختلاف حفظ کند. اما تیم مدعی چلسی روز یکشنبه نیز باید برابر سواتمپتن به میدان رود دیداری که آخرین دیدار نیم فصل سال 2014 میلادی به شمار می‌رود.  
 خوزه مورینیو سرمربی باشگاه چلسی در این خصوص گفت: ما تیم برتر بودیم وقتی که توپ را در اختیار داشتیم، سال گذشته ما از دفاع مستحکمی برخوردار بودیم، اما تا اندازه‌ای خلاقیت همیشگی خود را از دست داده بودیم وقتی که توپ را در اختیار می گرفتیم.  
 
چالش ها نوعی نظم و ترتیب به همراه می‌آورند اگر از قابلیت‌ها و کیفیت‌ها به نوعی خالی نباشند.  
 
ما دو جلسه تمرینی داشتیم، اما در رختکن کار بسیار سختی را پیش رو داشتیم و در نهایت تصمیم به تغییر گرفتیم.  
 
در ابتدای فصل ما کلی کشمکش بین دو جبهه دفاع و حمله خود داشتیم و اشتباهاتی را در خط دفاع و مرتکب می‌شدیم اما در این زمان ما از تعادل بسیار خوبی برخوردار هستیم.  
 
وی در ادامه در خصوص کومن سرمربی باشگاه سواتهمتن نیز تصریح کرد: من قبل از آنکه او (کومن) به بارسلونا بیاید در آن تیم حضور داشتم، بدون شک می‌توانم بگویم او بازیکن فوق العاده بوده است. او خود را بالا کشید و فکر می‌کنم که رومن سال 1999 بازگشت و در ان زمان من جزئی از کادر فنی بارسلونا بودم.  
 
ما به یکدیگر کمک می‌کردیم اما در آن زمان تمام تلاشمان را می‌کردیم تا بتوانیم به یوسی فن خال سرمربی وقت بارسلونا یاری برسانیم، چرا که او به هر حال رئیس ما بود و فکر می‌کنم ما کارمان را بسیار خوب انجام می‌دادیم.
 
من می‌دانم که او سرمربی بسیار خوبی است، من می‌دانم او اصول فوتبال را به خوبی می‌فهمد و از آن دفاع می‌کند و او آن را دوست دارد به وقتی که من دیدم سکان هدایت تیم را پوچینو گرفتند و به او (کوهن) دادم بسیار خوشحال شدم چرا که اطمینان داشتم آن را به فرد درستی سپرده‌اند.  
 
به طور واضح، آن‌ها برخی از بازیکنان خوبشان را از دست داده‌اند، اما آن‌ها خیلی خونسردی انتخاب‌هایشان را انجام می‌دهند، زیر هیچ فشاری قرار ندارند چرا که آن‌ها فاصله خیلی زیادی برای کسب قهرمانی دارند و در واقع به هیچ وجه در نقش مدعی ظاهر نمی‌شوند. آن‌ها هم اکنون در جایگاه فوق العاده‌ای هستند که می‌توانند فوتبال بسیار زیبایی را از خود ارائه دهند. خوزه مورینیو هم چنین در خصوص جان تری و گل زنی‌اش در این دیدار گفت.  
 
او تری سرشار از روحیه اعتماد به نفس است، من جان تری را در سال‌های 2004 و 2005 و 2006 دیده‌ام و هیچ تفاوتی را در این سال‌ها احساس نکرده‌ام او تنها وقتی متفاوت است که دو قلوهای او به زمین تمرین می‌آیند اما هم اکنون او می‌تواند به خوبی و مانند 10 سال پیش بازی کند.  
 
وی در ادامه نیز افزود: هیچ چیز کاملی وجود ندارد اما برابر وستهام که بازی بسیار سختی بود بسیار خوب ظاهر شویم. ما در دو ورژن متفاوت توانستیم به خوبی ایفای نقش کنیم که اول از آن می‌توانم به عملکرد خوب بخش دفاعی تصمیم اشاره کنم و چنین در بخش حمله نیز توانستیم توپ را به خوبی حرکت دهیم. بازیکنان ما با نظم بسیار خوبی کارکردند و شانس‌های بسیار خوبی داشتند.  
 
در نیمه دوم در ورژن دیگری را به نمایش گذاشتیم که آن بخش حمله بود و توانستیم آن‌ها را به شدت تحت فشار بگذاریم، این شانس را به ما دادند و ما توانستیم به خوبی با آن‌ها همکاری کنیم با توجه به شرایطی که آن‌ها فراهم کرده‌اند و توانستیم در ضد حملات شرایط بسیار خوبی را ایفا کنیم.  
 
برای تیم ما این مسئله بسیار مهم است که لحظات متفاوت تیم‌ها را در بازی‌ها شناسایی کنند و بتوانند با شرایط چلسی وفق دهند و یک مثال بسیار خوب است و توانستیم به خوبی کار کنیم.  
 
وی در خصوص سرمربی تیم وستهام نیز افزود: اگر شما بازی‌های خود در جمع 4 تیم به پایان برسانید و این فوق العاده است.  
 
من فصل پیش حرف‌های در مورد او زدم که خیلی خوب نبود اما هم اکنو ن حرف‌هایم را در خصوص او پس می‌گیرم و به او احترام می‌گذارم او سرمربی فوق العاده است و دوران مربی‌گری حرفه‌ای هم داشته است.  

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، چلسی ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار