یک نماینده مجلس، گفت: فتنه 88 سرمایه گذاری، ارتباطات و تجارت یک سال را فلج کرد.

"ابراهیم آقامحمدی" عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به نزدیک شدن سالروز حماسه ۹ دی و خسارت‌های امنیتی و اقتصادی به بار آمده در فتنه ۸۸، اظهار داشت: این حرکت منجر به گسترش ناامنی در کشور شد و برای بیگانگان اینگونه ترسیم شد که مملکت ثبات خود را از دست داده است.
 
وی با بیان اینکه به دنبال این فتنه دشمنان طمع ورزی می‌کردند، اظهار داشت: آنان به دنبال جلوه دادن ناامنی در نظام جمهوری اسلامی بودند و تلاششان درصدد براندازی نظام و ناامنی مملکت بود.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، افزود: سرمایه گذاران و افرادی که می‌توانستند در این مسیر فعالیت کنند، از لحاظ ارتباطات اقتصادی و سیاسی با مشکلاتی روبرو شدند و در این مسیر خسارات سنگین امنیتی و اقتصادی بر کشور وارد شد.
 
این نماینده مجلس،تصریح کرد: در پی لشکرکشی‌های خیابانی فریب‌خوردگان، بی‌توجهی به منافع نظام و ملت و خسارات جبران ناپذیر بوجود آمده از فتنه 88 ، حدود یک سال مملکتمان در حالت بلاتکلیفی قرار گرفت.
 
آقامحمدی خاطرنشان کرد: در این فتنه اقتصاد و ارتباطات خارجی، با مشکلاتی روبرو شد و حداقل یک سالی که می‌توانست سال کاری خوبی باشد، سرمایه گذاری، ارتباطات و تجارت را فلج کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار