دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر بدمینتون بانوان باشگاه‌های کشور که در شهرهای شاهرود و شیراز برگزار شد ،تیم‌های دانشگاه آزاد تهران و گاز تهران با کسب 6 امتیاز در صدر جدول قرار گرفتند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ در گروه الف که با شرکت  تیم‌های دانشگاه آزاد تهران، نماینده فارس و کلوا مازندران در شهرستان شیراز برگزار شد، ، تیم‌های دانشگاه آزاد تهران با کسب 6 امتیاز، کلوا مازندران با کسب 4 امتیاز و نماینده فارس با کسب 2 امتیاز به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم جدول گروه الف قرار گرفتند.

در گروه ب که با شرکت تیم‌های آکادمی بدمینتون شاهرود ،گاز تهران و نماینده البرز در شهرستان شاهرود برگزار شد ، تیم گاز تهران با کسب 6 امتیاز، ورق کارتون البرز  با کسب 4 امتیاز و آکادمی بدمینتون شاهرود با کسب 2 امتیاز به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم جدول گروه ب قرار گرفتند.

لازم به ذکر است که با احتساب امتیازات دور رفت و برگشت مرحله مقدماتی در دو گروه الف و ب تیم های دانشگاه آزاد تهران و کلوا مازندران از گروه الف و تیم‌های گاز تهران و نماینده البرز از گروه ب به مرحله نهایی صعود کردند ، که در مرحله نهایی نیز در دو مرحله رفت و برگشت و به صورت دوره‌ای به رقابت خواهند پرداخت و پس از احتساب امتیازات مقام‌های اول تا چهارم مشخص خواهد شد.

همچنین تیم‌های سوم هر گروه نیز جهت مشخص شدن مقام‌های پنجم و ششم در دو مرحله رفت و برگشت به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار