وحید شمسایی با عادلانه خواندن نتیجه تساوی بار دیگر از مربی تیم ملی خواست مصطفی نظری را به تیم ملی بازگرداند.

وحید شمسایی مربی بازیکن تیم تاسیسات دریایی تهران پس از تساوی مقابل تیم سابقش در هفته پانزدهم به خبرنگار ورزشي باشگا خبرنگاران گفت: یک امتیاز تساوی تاسیسات و دبیری به درد هیچکدام از تیم ها نخورد. اگر ما می‌بردیم از رقبایی که در حال تعقیب ما هستند فاصله می‌گرفتیم ولی اکنون نتوانستیم فاصله خود را افزایش دهیم. اگر هم دبیری می ‌برد می‌توانست بیشتر از گذشته به کورس نزدیک شود. اگر دبیری باخته بود با صدر جدول به ۹ اختلاف می‌رسید اما با این نتیجه اختلاف شش امتیازی با صدر را حفظ کرد.

به دست آوردن تک امتیاز بازی در جنین بازی درگیرانه ای عادلانه ترین باز برای هر دو تیم بود و ساختار فنی و قدرتمند دفاعی هر دو تیم را نشان می داد. به دلیل شناختی که این دو تیم از هم داشتند می ترسیدند با هم روبرو شوند و نقاط قوت هم را به خوبی می دانستند و گل زدن بسیار سخت بود. به هر شکل باز با دبیری به پایان رسید و ما به آینده فکر می کنیم.

*بايد عادت بازيكنان به حضورم در زمين را از بين ببرم


شمسایی در مورد عدم گلزنی بازیکنان تاسیسات در غیاب خودش گفت: این وضعیت کمی تیم ما را آزار می دهد که بازیکنان به بودن من در زمین عادت کرده اند ولی باید خودشان به خودشان تکیه کنند. هرچند در نیمه دوم نشان دادند که بهترین هستند ولی باید روی این مسئله کار کنیم.

 *خسوس نوش دارو بعد از مرگ سهراب است
 
شمسایی در مورد حضور خسوس در ورزشگاه گفت:امروز بالاخره خسوس به ورزشگاه آمد البته این نوش دارو بعد از مرگ سهراب بود چرا که اول اسامی را اعلام کرده و بعد آمده که بازی ما را ببیند. اما خدا کند که چشمانش را باز کند و خدا چشمی بینا به خسوس دهد که مصطفی نظری را ببیند. مصطفی در این بازی هفتمین بار بود که هیچ گلی دریافت نکرد و این استعداد در حال سوختن است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: فوتسال ، شمسایی ، تاسیسات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار