کنترل تلویزیون حتی در خواب+ عکس

بعد از یک روز کاری خیلی از ما هنگام تماشای تلویزیون ممکن است در مقابل آن قادر به باز نگه داشتن چشم‌هایمان نباشیم و بی‌اختیار به خواب رویم و فرصت دیدن برنامه‌های مورد علاقه‌مان را از دست بدهیم.

به گزارشخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس دو نوجوان محصل و خلاق در منچستر با در نظر گرفتن این مشکل مچ‌بند هوشمندی را ابداع کردند که موجب آن کاربران با بستن مچ بند به دست خود قادر خواهد بود تا در زمانی که در مقابل تلویزیون به خواب رفتند هدایت آن‌ با مچ‌بند میسر شود.  
 
این دست بند قادراست برنامه‌های مورد علاقه کاربر را که قبلا برای آن تعریف شده ضبط و یا تلویزیون را خاموش کند.  
 
این مچ‌بند با نام تجاری کلیپ اس تی آر ساخته شده قادر است برنامه کاربری را که از مچ بند استفاده می‌کند را بدون تداخل با دیگر برنامه‌های در حال پخش به صورت همزمان ضبط کند.  
 
کایان الیور 15 و جاناتان کلینگسلی 14 ساله در یک گفتگوی ویژه خبری که با شبکه ویرجین مدیا در منچستر پخش شد چگونگی فعال شدن این دستبند را این طور توصیف کردند که هر فرد هنگام به وجود آمدن شرایط خواب اکسیژن موجود در خون به پایین‌ترین سطح خود می‌رسد و پالسهای ایجاد شده توسط شخص با سرعت کمتری ایجاد می‌شود و این پالسها توسط سنسورهای نصب شده در مچ بند شناسایی و برای کنترل کردن برنامه‌های پخش شده در تلویزیون برای ضبط کردن یا خاموش کردن آن فعال می‌شود.  
 
این مچ‌بند پس از تایید به تولید انبوه برای عرضه به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.











 
انتهای پیام/

برچسب ها: کنترل ، تلویزیون ، خواب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار