کارگردان فیلم "بهمن" گفت:در این دوره از جشنواره فیلم فجر رقابت بین فیلم اولی ها و کارگردانان جوان بیشتر از کهنه کاران است

مرتضی فرشباف کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص نبودن نام فیلم "بهمن" در بخش نگاه نو جشنواره فیلم فجر گفت: حدود 10 روز پیش از طرف دبیرخانه ی سی و سومین دوره جشنواره فجر با من و  کیارش اسدی زاده،علی محمد زاده و کاوه سجادی حسینی تماس گرفتند و گفتند که فیلم هایتان از بخش نگاه نو خارج و به بخش سودای سیمرغ وارد شده است.
 
وی در ادامه افزود: نکته ی جالب در جشنواره ی امسال حضور پر رنگ فیلم اولی ها است اخبار منتشر شده نشان می دهد که حدود 60 فیلم ویدیویی داوری نشده اند و رقابت بین فیلم اولی ها و کارگردانان جوان خیلی بیشتر از کهنه کاران این عرصه است. من از مسوولان خواهش می کنم فضای مناسبی برای بروز استعدادهای هنرمندان جوان به وجود آورند زیرا در این فضای کم و امکانات محدود این همه انرژی ،استعداد و انگیزه هنر مندان جوان از بین می رود.
 
کارگردان فیلم "بهمن" در خصوص پیش بینی اش از جایگاه فیلم خود در سی و سومین دوره جشنواره فجر خاطر نشان کرد: من و تمام عوامل گروه اعم از تهیه کننده ،بازیگران و عوامل پشت صحنه تلاش زیادی برای جذاب و با کیفیت شدن این فیلم کردیم و من مظمئن هستم این انرژی ها در جایی برگشت داده و فیلم ما دیده می شود. این فیلم با توجه به وقتی که روی آن گذاشته شده است سزاوار کسب یک جایگاه خوب در این دوره جشنواره فیلم فجر است.
 
گفتنی است فیلم بهمن به تهیه کنندگی جواد نوروز بیگی و کارگردانی مرتضی فرشباف  و با بازی فاطمه معتمد آریا،احمد علی حامد و شیرین یزدان بخش جهت اکران در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر تهیه شده است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.