"اسماعیل رضوان"، یکی از رهبران بلندپایه جنبش حماس در خطبه‌های نماز جمعه اعلام کرد ادامه محاصره نوار غزه « جنایت جنگی » است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی الرساله نت، یکی از رهبران بلندپایه جنبش حماس روز جمعه اعلام کرد ادامه محاصره نوار غزه « جنایت جنگی » است.

اسماعیل رضوان در خطبه های نماز جمعه در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه گفت: رژیم صهیونیستی با هدف تسلیم کردن ملت فلسطین در غزه به محاصره این منطقه ادامه می دهد و این اقدام جنایت جنگی است.

رضوان افزود:‌  دستکم دو میلیون فلسطینی چندین سال است در غزه با شرایط بسیار سخت و دشوار معیشتی دست و پنجه نرم می کنند.

وی اظهار داشت دولت های توطئه گر و در راس آن ها رژیم اشغالگر غزه را محاصره کرده اند. گناه ساکنان غزه این است که اسراییل را به رسمیت نمی شناسند و سران این رژیم بدانند که جنبش حماس و به طور کلی ملت فلسطین هرگز و تحت هیچ شرایطی حتی اگر هزینه سنگینی بپردازند اسراییل را به رسمیت نخواهند شناخت.

این رهبر جنبش حماس تصریح کرد:  ما هرگز اسراییل را به رسمیت نمی شناسیم و دست از مقاومت برنخواهیم داشت. ما برای دفاع از آرمان فلسطین و کرامت فلسطینیان هرگز سلاح خود را به زمین نخواهیم گذاشت و مقاومت و جهاد تا آزاد سازی همه سرزمین های اشغالی فلسطین ادامه خواهد یافت.

رضوان از امت عربی و اسلامی خواست به وظیفه خود در قبال فلسطین عمل و برای شکست محاصره نوار غزه تلاش کند زیرا این یک وظیفه شرعی است و هرکسی از آن طفره رود گناه می کند.

 این مقام فلسطینی خاطرنشان کرد اگر مقاومت و گروه های مبارز فلسطین وجود نداشتند صهیونیست ها امروز همه کشورهای عربی را اشغال کرده بودند.



انتهای پیام/
برچسب ها: بین الملل ، غزه ، محاصره ، جنایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار