دکتر شریف گفت: فعالیت‌های پژوهشی این واحد دانشگاهی که در راستای صنعتی شدن است نسبت به سال گذشته بیش از ۳ برابر شده است.

امیر عبدا... مهرداد شریف معاون پژوهشی دانشگاه آزاد واحد تهران شمال در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: رویکردی که در این واحد دانشگاهی دنبال می‌کنیم شناسایی پتانسیل‌ها برای پیشبرد طرح‌های پژوهشی است که تا مرز صنعتی شدن هم پیش برود.

وی افزود: در کنار این قضیه اتکا به فروش محصولات داخلی را داریم که جزء اهداف کوتاه مدت است و در این راستا با صنایع مختلف نیز مذاکراتی کردیم حتی موفق شدیم تفاهم نامه هم با آن‌ها منعقد کنیم البته درصدد هستیم طرح‌هایمان فقط در غالب تفاهم نامه نباشد بلکه بتوانیم تا مرحله تجاری شدن و تولید انبوه هم پیش ببریم.

شریف در پاسخ به این سوال که فعالیت‌های پژوهشی امسال چقدر نسبت به سال گذشته افزایش داشته، گفت: در حوزه پژوهشی برای ورود به صنعت تحولات زیادی ایجاد کردیم و حتی فضا را برای دیده شدن اساتید به ویژه در نمایشگاه‌ها بیشتر فراهم کردیم اما فعالیت پژوهشی که در راستای صنعتی شدن باشد نسبت به سال گذشته بیش از ۳ برابر شده است حتی فعالیت‌های کاربردی برای ورود به عرصه اقتصاد دانش بنیان بیشتر از گذشته بوده اما تنها زمانی اظهار رضایتمندی می‌کنیم که کاملا به تولید صنعتی برسیم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار