اولین برد کشاورز در دریای خزر / پیروزی مدعیان جنوب مقابل تیم های هم استانی

دیدارهای هفته هشتم لیگ دسته اول فوتسال ایران با برگزاری چهار دیدار همزمان پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هفته هشتم لیگ دسته اول فوتسال ایران با برگزاری چهار دیدار در شهرهای مختلف به پایان رسید.
 
دریای خزر
 
دانشگاه آزاد تهران ۶ – پاس قوامین تهران صفر
 
ایرانجهان مشهد ۱ – کشاورز قزوین ۴
 
در گروه دریای خزر تیم فوتسال دانشگاه آزاد تهران توانست مقابل رقیب همشهری اش یعنی پاس قوامین طوفان به پا کرده و حریف را گلباران کند. در این بازی که بر خلاف جایگاه دو تیم در جدول به سود تیم دانشگاه آزاد پیگیری شد این تیم موفق شد با نتیجه شش بر صفر دربی تهران را ببرد.
 
در دیگر بازی این گروه هم تیم انتهای جدولی کشاورز با اضافه شدن بازیکنان جدیدش و بخصوص درخشش دروازبانش، در مشهد کار بزرگی کرد و تیم ایرانجهان را در خانه شکست داد تا کمی از بحران خارج شده و به ادامه مسابقات امیدوار شود. بدین ترتیب اولین برد تیم کشاورز بعد از هشت هفته به دست می آید تا این تیم به رقیبان دیگر نزدیک شود.
 
خلیج فارس
 
استقلال نوین ماهشهر ۴ – زاگرس خوزستان ۵
 
شاهد شیراز ۱ – ارژن شیراز ۳
 
اما در گروه جنوب دیدار های حساس تری برای تیم های بالای جدولی انجام شد و در آن تیم های زاگرس و ارژن با برتری مقابل حریفانشان توانستند در کورس مدعیان باقی مانده و به آینده امیدوار باشند. در این دیدارها تیم زاگرس موفق شد در حالی که در نیمه اول مقابل استقلال نوین ماهشهر با نتیجه ۴-۲ پیش بود، در پایان به برتری ۵-۴ رسیده و در رده دوم باقی بماند. در دیگر بازی هم دربی شیراز را تیم ارژن در حالی به سود خود به پایان رساند که دیدار دو تیم در نیمه اول با نتیجه ۱-۱ مساوی به پایان رسیده بود. ارژن با این نتیجه در مکان سوم قرار گرفت.
 
نتایج دیدارهای روز نخست:

 
گروه خزر:

 
شهرداری نکا صفر- پنت هاوس مشهد صفر
 
کاشی نیلو ۶- آینده‌گستران ایرانیان اصفهان ۱
 
گروه خلیج فارس:
 
یازان جوان بندرعباس ۱ – بانک رسالت کرمان ۳
 
آذرخش بندرعباس ۱ –  بازرگانی ایده‌آل یزد صفر
برچسب ها: فوتسال ، رقابت ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار