رقابت های لیگ برتر و دسته اول پومسه بانوان با معرفی تیم های البرز و زنجان به عنوان قهرمانان و نفرات برتر در تهران خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هفته هفتم و هشتم دومین دوره لیگ برتر پومسه بانوان و هفتمین دوره مسابقات لیگ دسته یک جام نشاط دیروز به میزبانی خانه تکواندو فدراسیون برگزار شد.

در لیگ برتر تیم البرز در پیکاری نزدیک با اصفهان با پنج مدال طلا، یک نقره، یک برنز و 39 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد، اصفهان با چهار مدال طلا، 2 نقره، پنج برنز و 39 امتیاز و فارس با یک مدال طلا، سه نقره، چهار برنز و 20 امتیاز عناوین دوم و سوم را بدست آوردند.

همچنین در لیگ دسته یک، تیم زنجان با سه مدال طلا، یک نقره و 24 امتیاز قهرمان شد، معراج و البرز هر دو با 2 مدال طلا، یک نقره، چهار برنز و 21 امتیاز به طور مشترک نایب قهرمان شدند و زنجان با یک نقره و سه امتیاز بر سکوی سوم ایستاد.

اما در بخش بهترین های لیگ برتر و دسته اول، لیلا ذکاوت از فارس و عاطفه صابر از البرز به عنوان بهترین سرپرستان، زهرا افتخاری از البرز و نگار ملامددخانی از زنجان به عنوان بهترین مربیان، ساناز خرمی پور از البرز و مهسا غفوری از تهران به عنوان فنی ترین بازیکنان، زهره طهماسبی از فارس و نرگس جرفی از البرز به عنوان بهترین داوران، زنجان و خوزستان به عنوان تیم های اخلاق معرفی شدند.

همچنین در بخش انفرادی مسابقات ليگ برتر زینب طغیانی از اصفهان، یگانه شیری از البرز، طراوت باقرپور از البرز، بهاره قادريان از البرز، ساناز خرمي پور از البرز و بدری اسدی از فارس عناوین اول رده های مختلف سنی را بدست آوردند.

در بخش تیمی رده های سنی مختلف اصفهان و البرز يك قهرمان شدند و در پومسه ابداعي زينب طغياني از اصفهان و الهه خلجي از اصفهان عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.

اما در بخش انفرادی ليگ دسته يك آرينا ميرزايي از البرز، مهسا غفوري از تهران، زهرا سليماني از زنجان، مائده غفارخاني از زنجان، سيده مينا هاشمي از البرز و فاطمه عاطفی از تهران نفرات اول شناخته شدند و در بخش تیمی نیز تیم های شهيد عطايي زنجان و معراج در رده های سنی مختلف اول شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، پومسه ، لیگ ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار