سرمربی تیم فوسال یاران جوان بازی سخت هفته نخست نیم فصل دوم رقابت ها را دشوار دانست تا این بازی مانعی برای صعودشان شود.

مسعود کیانفر سرمربی جدید تیم یاران جوان بندرعباس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد شرایط این تیم گفت: تیم فوتسال یاران جوان بندرعباس با توجه به شرایط نه چندان مناسب از نظر مهره و امکانات در نیم فصل اول نتایج آنچنان خوبی کسب نکرده بود. لذا مسئولان این تیم برای فرار از شرایط بوجود آمده مذاکراتی با بنده داشتند که ما نیز برای کمک به این تیم در شرایط بحرانی به بندعباس آمده ایم.

 مهمترین نکته مثبت تیم یاران جوان خالی بودن لیست آنها بود که این امکان را به من داد تا با اضافه کردن چند بازیکن در این برهه از فصل، کاستی های نفری تیم را برطرف کنم و امیدوارم بتوانیم در نیمه دوم فصل نتایج خوبی گرفته و از شرایط کنونی فاصله بگیریم.
 
وی افزود: مسئولان تیم یاران جوان هم با هزینه های شخصی این تیم را اداره می‌کنند و اگر امکان این بود که حمایت مناسب تری از تیم به عمل می‌آمد قطعا به وضعیت کمک می کرد اما با تمام این شرایط به قصد کمک به این تیم ملحق شدیم و با اضافه کردن چند بازیکن از اردبیل و … به آینده امیدواریم.

فاصله ما تا تیم های بالایی آنقدر نیست و میتوان در ادامه لیگ به جایگاه مناسب تری دست یافت هرچند که بازی سختمان در هفته اول مقابل رسالت کرمان کارمان را دشوار می کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار