سرمربی تیم فوتسال شاهد شیراز از علاقه خود نسبت به ارائه بازی زیبا گفت و این مورد را مهمتر از نتیجه گیری دانست.

تیم فوتسال شاهد شیراز با هفت امتیاز در رده ششم لیگ خلیج فارس جای دارد. برزگر سرمربی تیم فوتسال شاهد شیراز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به نحوه و زمان نامناسب ورودمان به لیگ دسته اول امسال که چهارشنبه به ما اعلام کردند و فردای آن روز دربی شیراز را برگزار کردیم، نمیتوان انتظار عملکرد بهتری را از خودمان داشته باشیم. همچنین از نظر تعداد بازیکن با مشکل مواجه بودیم اما همواره سعی کردیم با ارائه بازی های زیبا به دنبال نتیجه هم باشیم.
 
وی افزود: خوشبختانه در تمامی دیدارهای ما تماشاگران و حتی بازیکنان و کادر فنی حریفان از بازی زیبای تیم ما از عملکرد ما تمجید کرده و ابراز رضایت داشتند و این به ما رضایت می دهد. ما با تیم جوانی وارد مسابقات شدیم و مشکلاتمان طبیعی است و ان شالله در سالهای آینده حرفهای بیشتری برای گفتن خواهیم داشت.
 
در کنار عملکرد خوب از نتایج بدست آمده هم رضایت داریم . تیم های بالای جدولی بازی های سختی مقابل ما داشتند. تیم یزد را که شکست دادیم و تیم صدرنشین رسالت هم در اخرین لحظه از شکست مقابل ما مساوی ساخت. انشالله در نیمه دوم راه هم بتوانیم با جایگزین کردن چند بازیکن امید به جای مصدومانمان، تیم را تقویت کرده و نتایج خوبی کسب کنیم.


انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، برزگر ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار