کاپیتان تیم رم معتقد است سال 2014 برای این تیم پربار و موفقیت آمیز بوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از تریبال فوتبال، توتی از اینکه آ اس رم توانست بار دیگر به رقابتهای لیگ قهرمانان باز گردد به عنوان اتقاق خوب سال 2014 یاد گرد و گفت: سال مهمی را پشت سر گذاشتیم هم برای من و هم برای آاس‌رم سالی پربار بود. حضور در لیگ قهرمانان به ما اعتماد به نفس داده و باعث شد بار دیگر در میان باشگاه‌های برزگ فوتبال در اروپا قرار بگیریم. 2 گلی که در لیگ قهرمانان یکی در شهر منچستر و دیگری در شهر مسکو برایم لذت بخش بود.

مدت‌ها بود که چنین احساس خوبی را تجربه نکرده بودم، هرچند آاس‌رم به نتیج دلخواه در این مسابقات نرسید اما 2 پیروزی شیرین داشت و گام نخست برای حضوری پررنگ‌تر در لیگ قهرمانان را برداشت.

*رم هنوز برای قهرمانی می‌جنگد

هرچند دیدار، آاس‌رم و میلان با تساوی بدون گل خاتمه یافت و اسکورتو از نزدیک شدن به صدر جدول و کم کردن اختلاف امتیاز با یوونتوس باز ماند اما توتی اعلام کرد آنان هنوز برای قهرمانی می‌جنگد و برای این منظور در انتظار آغاز رقابته‌های نیم فصل دوم هستند.

توتی گفت: هرچند دوست داشتیم قهرمان نیم فصل تا قبل از پایان سال 2014 باشیم اما متاسفانه این خواسته محقق نشد. اینکه چگونه بازی‌های سال نو میلادی محقق نشد، اینکه چگونه بازی‌های سال نو میلادی را آغاز کنیم اهمیت زیادی دارد دیگر فرصت از دست دادن امتیاز نیست. آاس‌رم سال‌های پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته و حالا با تجربه‌تر از قبل برای بازیهایش برنامه‌ریزی می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار