انصاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران بیان کرد

لزوم احداث پارکینگ‌های زیرسطحی در میادین و چهارراه‌ها / پراکندگی غیرمتعارف بنگاه‌های محلات خودرو مهمترین دلیل ترافیک مصنوعی شهر است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: احداث پارکینگ‌های زیرسطحی در میادین و چهارراه‌ها ضمن کاهش ترافیک شهر را برای شهروندان دسترس‌پذیر خواهد ساخت.

غلامرضا انصاری عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، به برخورد قضایی با دلالان خودرو در طول 10 سال گذشته و ایجاد محل‌های فروش هدایت شده خودرو توسط شهرداری در چندین منطقه در روزهای تعطیل و تاثیر مثبت آن اشاره کرد و افزود: متاسفانه اکنون پراکندگی غیرمتعارف بنگاه‌های معاملات خودرو در برخی از مناطق شهر سبب اشغال سطح قابل توجهی از معابر و در نتیجه آزار شهروندان شده است.  
 
وی با عنوان اینکه نظارت دقیق بر عملکرد این واحدهای صنفی و نیز جابه جایی گسترده نقدینگی توسط دلالان در بازار خودرو مهمترین وظیفه شهرداری و دستگاه‌های مربوطه است اظهار داشت: چرا که پارک دوبل و سوبل خودروهای هر بنگاه نتیجه‌ای جز ترافیک در شهر نداشته است.  
 
انصاری یکی از دلایل ترافیک امروز شهر را نبود پارکینگ کافی و اختصاص بخش قابل توجهی را به فضای شهر به پارک اتوموبیل این بنگاه‌ها عنوان و تصریح کرد: احداث پارکینگ زیرسطحی در میادین و چهارراه‌ها می‌تواند سبب کاهش بخشی از این ترافیک مصنوعی شود.  
 
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تصریح کرد : انتقال خدمات به فضاهای زیر سطحی ضمن جمع آوری مشاغل مزاحم شهر را برای شهروندان قابل دسترس‌تر خواهد ساخت. 

انتهای پیام/
برچسب ها: خودرو ، پارکینگ ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار