10 ميليارد تومان اعتبار برای ساخت زائر سرای مازندران در مشهد مقدس برآورد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، استاندار مازندران در جلسه بررسي ساخت زائر سراي مازندران در مشهد مقدس با اشاره به نياز مبرم افراد كم درآمد استان به اين زائرسرا، گفت: با توجه به وجود بيش از 4 هزار هيات مذهبي و حضور نزديك به 300 هيات عزاداري در مشهد الرضا، طي دهه آخر ماه صفر امسال، تحقق اين زائر سرا مي تواند به نحوه حضور هماهنگ و مطلوبتر هيات عزاداري كمك کند.

فلاح به ضرورت مشاركت همگاني، وحدت نظر و رويه و اقدام هماهنگ در اين راستا، اشاره كرد و افزود: با توجه به حضور شكوهمند مازندراني ها در عرصه هاي مختلف بازسازي عتبات عاليات، هشت سال دفاع مقدس و و بازسازي سوسنگرد ، لازم است اطلاع رساني درستي از اين موضوع براي توجيه مردم مومن استان صورت گيرد.

استاندار مازندران ، با اشاره به اين كه در اين خصوص نيازمند عزم همگاني و مديريت جهادي هستيم، گفت: تشكيل يك هيات امناء مركب از نمايندگان دستگاه ها و نهادهاي مختلف دست اندركار ضرورت دارد.

معاون امور عمراني استاندار مازندران با اشاره به ضرورت بهره گيري از توانمندي خيرين استان در راستاي تحقق فرمان رهبري معظم انقلاب مبني بر ساخت زائر سرا براي اقشار كم درآمد، گفت: بايد همه توان استان در جهت ساخت مطلوب اين زائر سرا به كار گرفته شود.

نبیان، با تاکید برتسریع در آغاز ساخت زائرسرای مازندران در مشهد مقدس، گفت: نقش شهرداران در ساخت این فضای معنوی در مشهد مقدس مهم است.

وی به اختصاص زميني به مساحت 957 متر مربع از سوي شهرداري مشهد به صورت رايگان براي احداث اين زائر سرا اشاره كرد و ياد آور شد: اين زائر سرا با چهار طبقه زير زمين،10 طبقه روي زمين، 2 طبقه پاركينگ، آشپزخانه مركزي و سالن پذيرايي، نمازخانه، سالن اجتماعات و مكان استراحت با 8 هزار متر مربع فضا احداث خواهد شد.

به گفته معاون عمرانی استاندار مازندران ؛ 10 ميليارد تومان براي ساخت اين زائر سرا برآورد شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.