همایش بزرگ تشکل‌های عضو سازمان اسلامی دانشجویان ایران در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ؛ عضو مجلس خبرگان رهبری در مراسم آغاز این همایش سراسری گفت : نتایج فعالیت‌های تشکل‌های دانشجویی باید فراملی باشد.


آیت ‌الله معصومی با اشاره به حضور بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران در دانشگاه پس از بازگشت از فرانسه افزود : امام خمینی (ره) به دانشگاه رفتند تا به دشمنان انقلاب هشدار دهند که پشتیبان و طرفدار دانشگاه و دانشجویان هستند و امروز فعالیت‌های تشکل ‌های دانشجویی باید همراه با اهداف نظام ، توصیه ‌های مقام معظم رهبری و ادامه دهنده مسیر امام خمینی (ره) باشد.


وی در حاشیه این همایش گفت: در این همایش سه روزه 35  تشکل از دانشگاههای آزاد سراسر کشور و حدود 170  خواهر و برادر از اعضای این تشکل حضور دارند.


دبیرکل اتحادیه سازمان دانشجویان افزود :  اتحادیه ‌های دانشجویان دانشگاه آزاد سالانه حدود سه تا چهار همایش در شهرهای مختلف برگزار می‌کند و همایش کشوری تشکل ‌های عضو سازمان اسلامی دانشجویان ایران در مشهد با رویکرد فرهنگی و سیاسی برگزار می‌شود که هدف از برگزاری این نشست هم اندیشی برای فعالیت ‌های سازمان اسلامی دانشجویان ایران است.


گفتنی است نشست تخصصی، برنامه حرم شناسی و شرکت در حلقه‌ های معرفتی حرم مطهر، دیدار با آیت دبیر کل سازمان دانشجویان ایران الله واعظ طبسی و برنامه ‌های تفریحی از برنامه های این همایش سه روزه است .

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.