آیت الله سعیدی گفت: يكي از وظايف ما به عنوان خادمين حرم كريمه اهل بيت امر به معروف و نهي از منكر است، ما باید نسبت به خود و زائرين، احساس مسئوليت داشته باشيم؛ چون امر به معروف و نهي از منكر منحصر به قشر و طايفه خاصي نيست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ به نقل از روبط عمومي و امور بین الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، آيت الله سعيدي در مراسم خطبه خواني ماهيانه خدام حرم گفت: همه ما مامور و مزين به لباس خدمت به اهل بيت علیهم السلام هستيم، بايد به درستي به ماموريت خود عمل كنيم و وظيفه امر به معروف و نهي از منكر را انجام دهيم.

وي با اشاره به توفيق خدمتگزاري به عزاداران اهل بيت علیهم السلام در دو ماه محرم و صفر گفت: جاي شكر دارد كه خداوند توفيق عزاداري در 2 ماه محرم و صفر را به ما عنايت كرد و عمر ما را كفاف داد تا در اين ايام نسبت به ساحت مقدس اولياي الهي خصوصاً حضرت اباعبدالله عليه‌السلام عرض ادب و ارادت كنيم.

توليت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها ضمن تقدير از زحمات خادمين بارگاه كريمه اهل بيت در پذيرايي از زائرين و عزاداران اهل بيت علیهم السلام اظهار داشت: از همه خادمين اين بارگاه مقدس در انجام وظيفه درست در خدمت‌رساني به مردم تشكر مي‌كنم و امیدوارم سعی همه شما مشكور و با صاحب اين حرم باشد.

آيت الله سعيدي ضمن تبريك فرارسیدن ماه ربيع تصريح كرد: ماه ربيع، ماه شادي اهل بيت علیهم السلام است. همانطور كه در عزارداري اهل بيت علیهم السلام سنگ تمام گذاشتيد در شادي آنها هم تلاش كنيد و بهترين برنامه‌ها را براي زائرين و مجاورين طراحي و اجرا نمائيد.
وي در ادامه گفت: خداوند متعال پليدي‌ها را از اهل بيت عصمت و طهارت دور كرد که این پاكي‌ اراده خداوند است و خداوند آنها را ازمقربین و اسوه و الگو براي ما قرار داده است.

آيت الله سعيدي افزود: خدا را شكر مي‌كنيم كه محبت و مودت به اهل بيت علیهم السلام را در جان و قلب شيعيان نهادينه كرده است و اين جز اراده الهي نيست كه ما پيامبر اسلام(ص) را نديده‌ايم، علي علیه السلام را نديده‌ايم و در غدير حضور نداشته‌ايم اما محبت اهل بیت عصمت وطهارت نسل به نسل در دل ها روان بوده است و در مقابل افراد پليدي هستند كه اهل بيت علیهم السلام را ديده‌اند و آنها را درك كرده‌اند اما نسبت به آنها بغض و كينه دارند و حتي به عزاداران آنها جسارت مي‌كنند و ما بر پدران و مادران و اساتيد خود درود مي‌فرستيم كه در تربيت ما كوتاهي نكردند تا ما  از محبين اهل بيت علیهم السلام باشیم.

انتهای پیام/ا

برچسب ها: قم ، امر ، معرف ، نهی ، منکر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.