رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با اشاره به عزم جدی سه قوه مجریه، مقننه و قضاییه برای مبارزه با فساد و ایجاد شفافیت گفت: فناوری اطلاعات و ارتباطات، ضروری ترین و اصلی ترین ابزار لازم برای این کار است.

به گزارشخبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، کاظم آیت اللهی دیروز در آیین گشایش بیستمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری ( اتوکام) اصفهان، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در باره اقدام شتابان، عملی و کاربردی در مبارزه با فساد افزود: همه صنوف و صنایع وظیفه دارند با حاکمیت در این راستا همراهی کنند.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی، درد کشیده فساد است، اظهار کرد: توقف مسیر تعالی جامعه بدلیل فساد است.

رئیس نظام صنفی رایانه ای کشور تاکید کرد: صنف رایانه و فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور آمادگی کامل را برای مبارزه با فساد دارد.

وی موهبت این صنف و فناوری را ایجاد شفافیت دانست و افزود: در فضای پیچیده کسب و کار امروز تنها راه و ابزار رسیدن به شفافیت و مبارزه با فساد، فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

آیت اللهی به برگزاری نمایشگاه الکامپ در تهران اشاره و اظهار کرد: صنف فناوری اطلاعات و ارتباطات حاضر نشد در فضای پر شبهه و غیر شفاف این نمایشگاه شرکت کند و این یکی از مصادیق عزم این صنف برای ایجاد شفافیت است.

بیستمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری ( اتوکام) اصفهان تا هفتم دی ماه جاری برپاست.


انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.