مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان سمیرم گفت: 537حامی در هشت ماه اخیر امسال 388 میلیون تومان به ایتام تحت حمایت کمیته امداد خمینی(ع) شهرستان سیمرم کمک کردند.

عبدالرضا خودسیانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، با اشاره به اینکه یک چهارم جمعیت شهرستان سمیرم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره ) هستند، اظهار کرد:90 درصد این مددجویان مستمری بگیر کمیته امداد امام خمینی سمیرم هستند.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) علاوه بر پرداخت مستمری خدماتی از جمله پرداخت کمک هزینه جهزیه به ارزش 1میلیون تومان، هزینه های درمانی، تحصیلی، هزینه آموزش مهارت خای فنی وحرفه ای، تخیف انشعابات، تسهیلات اشتغال،اجرای طرح اکرام ایتام، محسنین، اردوهای تفریحی وزیارتی، مشاوره خانوادگی، معافیت سربازی را به مددجویان ارائه می کند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان سمیرم با اشاره به اجرای طرح اکرام افزود: طرح اکرام ایتام یکی از طرح های خوب و موفق کمیته امداد امام خمینی(ره) در جهت حمایت تامین هزینه های تحصیلی، درمانی، جهزیه، خرید یا تعمیر و تکمیل منزل و دیگر نیازهای ایتام است.

وی با بیان اینکه 437 یتیم تحت حمایت این نهاد است تصریح کرد: حامیان نیکوکار ایتام طی هشت ماه اخیر امسال 388 میلیون تومان به ایتام تحت حمایت کمیته امداد خمینی(ع) شهرستان سیمرم کمک کرده اند.

خودسیانی اضافه کرد: تعداد حامیان کمیته امداد امام خمینی(ره) سمیرم 537 نفراست که هر کدام از حامیان 3 تا 8 ایتام را حمایت می کنند.

وی همچنین به طرح محسنین در شهرستان سمیرم اشاره کرد و گفت: در قالب این طرح خانواده های نیازمندی زیر پوشش این نهاد که سرپرست خانواده از کارافتاده، مسن یا بیمار باشد حمایت می شود و تاکنون 94 حامی در شهرستان سمیرم در این طرح مشارکت می کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان سمیرم از جمع آوری 56 میلیون ریال از کمک های طرح محسنین در سمیرم خبر داد وافزود: درقالب این طرح در 8 ماهه اخیر امسال نیز 150 میلیون ریال کمک جمع آوری شده است.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته در سطح شهرستان بیش از یک میلیارد تومان کمک های مردمی در زمینه زکات، صندوق صدقات و کمک های جنسی جذب شده است که با توجه به وسعت شهرستان و نبود شهرک های صنعتی مبلغ خوبی کمک شده است و در سطح استان رتبه خوبی داشتیم.

پادنا، بیش از 4هزارخانوار را در قالب 12هزار نفر تحت حمایت دارد.

انتهای پیام/ا

برچسب ها: اصفهان ، سمیرم ، کمک ، به ایتام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.