نشریه فارین پالیسی" در در گزارشی نوشت که آمریکا باید برای اقدام علیه برنامه هسته‌ای ایران، با گروهک تروریستی منافقین همکاری کند.

 به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ پایگاه اینترنتی فارن پالسی در گزارشی نوشت: قرار گرفتن اخبار مربوط به کوبا و کره شمالی در صدر خبرهای جهان، اخبار مهم مربوط به ایران را در حاشیه قرار داده است. این کشور حمایت از فلسطینی ها را از طریق کمک به حفر تونل های زیرزمینی و ارسال  راکت و موشک هایی که اسرائیل را هدف قرار می دهد، تسریع بخشیده است. 

 فارن پالیسی مدعی شد که ایران همچنین حفر چنین تونل هایی در خاک خود برای مخفی کردن نقض تعهدات هسته ای خود که ممکن است موجب بر هم زدن مذاکرات وین شود، تسریع بخشیده است. 

 این نشریه همچنین مدعی شد :" همانطور که دستگاه اطلاعاتی اسرائیل بدون دسترسی به منابع اطلاعاتی انسانی کافی در غزه، قادر به شناسایی تونل های زیرزمینی نیست که فلسطینی ها حفر می کنند، اسرائیل و آمریکا در ارزیابی و شناسایی تونل های هسته ای ایران نیز  مشکل دارند. اسرائیل و آمریکا برای اعتبار بخشیدن و تایید سیگنال ها و اطلاعات ماهواره ای،  منابع اطلاعاتی انسانی مورد نیاز را  در اختیار ندارند. در حالی که پی بردن به ارسال راکت ها و موشک ها از ایران به غزه برای آنها آسان تر است با توجه به این با ید امیدوار بود که مجاهدین خلق (گروهک منافقین) احتمالا مشتاق در تبادل اطلاعاتی در این زمینه خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار