معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت : بازارچه ها و نمایشگاه های دائمی برای فروش صنایع دستی در استان خراسان رضوی ایجاد می شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،شهیدخت مولاوردی روز چهارشنبه در حاشیه سفر هیات دولت به استان خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران افزود: حلقه مفقوده عرضه و فروش صنایع دستی تولید شده، هم اکنون از مطالبات جدی زنان فعال این حوزه در استان های مختلف کشور از جمله خراسان جنوبی است.

وی خاطر نشان کرد : هم اکنون بخش عمده صنایع دستی تولید شده در کشور توسط زنان صورت می گیرد، اما آنان آنچنان که شایسته است بهره لازم را از تولیدات خود نمی برند.

وی ادامه داد: در این راستا به دنبال برنامه هایی هستیم تا با کمک وزارت کشور در هر استان بازارچه و فروشگاه دائمی ایجاد شود.

به گفته وی، تحقق این هدف با انجام مذاکرات چند جانبه با بخش های مختلف از جمله سازمان فنی و حرفه ای در حال پیگیری است.

ملاوردی ادامه داد: گزارش وضعیت زنان استان خراسان جنوبی قبل از سفر استخراج و آسیب شناسی شده است.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده افزود: با این حال در سفر به خراسان جنوبی، برنامه های بازدید از حوزه های کارآفرینی و اشتغالزایی برای آشنایی بیشتر با توانمندی زنان به عمل خواهد آمد.

وی در ادامه توسعه سازمان های مردم نهاد را از جمله وعده ها و شعارهای رییس جمهور تدبیر و امید عنوان کرد و گفت: این اقدام افزایش حفظ اعتماد و سرمایه اجتماعی در کشور را موجب می شود.

رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید برای انجام یازدهمین سفر استانی خود، امروز به استان خراسان جنوبی سفر کرده اند.
/ انتهای پیام
منبع: ایرنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.