به طور حتم "فردریک عمر کانوته" مالی تبار که در تیم ملی فرانسه نیز سابقه درخشان دارد در ادای روزه و نماز حتی در حین بازیهای حساس توجه رسانه های بین المللی رابیشتر به خود جلب کرده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، "فردریک کانوته"  که در حمایت از کشور فلسطین سرآمد است، متولد 2 سپتامبر 1977 یکی از بهترین های تاریخ باشگاه سویا که در سن 20 سالگی به دین مبین اسلام گروید.

وی که یکی از مهاجمان برتر تاریخ لالیگا بوده، در بین 2 نیمه در رختکن  نماز خود را به جا می آورد و حتی از پیراهن های باشگاهی که آرم تبلیغاتی مشروبات الکلی را به همراه دارد تحت هر شرایطی خودداری می‌کند.



فردریک عمر کانوته با وجود اینکه در لیون  فرانسه به دنیا آمده، به دلیل اصلیت مالیایی و با وجود پافشاری مسئولان فدراسیون فرانسه اکنون برای تیم ملی مالی بازی میکند.

بر اساس این گزارش، فردریک کانوته فعالیت حرفه ای خود را از سال 1997  در لیون آغاز کرد و طی 40 بازی 9 گل به ثمر رساند. "فردریک کانوته" پس از آن به وستهام  یونایتد پیوست و طی 3 سال تا 2003 در 84 بازی ،29 گل به ثمر رساند .کانوته در سال 2003 راهی تاتنهام هاسپرز شد و طی 2 سال در 60 بازی ،15 گل به ثمر رساند .

کانوته از سال 2005 تا 2012 در 209 بازی ،89 گل را برای سویا اسپانیا به ثمر رساند. کانوته پس از آن فعالیت خود را در لیگ حرفه ای چین ادامه داد. کانوته  از سال 2004 تا 2010 برای تیم ملی مالی طی 39 بازی، 23 گل به ثمر رساند.


انتهای پیام./.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۳:۰۲ ۰۶ دی ۱۳۹۳
احسنت به این میگن مسلمان واقعی امام زمان از این یاران جهانی می خواد
آخرین اخبار