دبیر کل فدراسیون والیبال گفت: در شرایط کنونی فدراسیون هیچ موضعی در مورد "سعید معروف" و پیشنهادش ندارد.

محمود افشار دوست در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: فدراسیون هیچ گونه موضع خاصی در مورد پیشنهاد کازان به سعید معروف ندارد وی تصمیم گیرنده نهایی در این خصوص است ولی باید بگویم که بستن قرارداد منوط به گرفتن رضایت نامه از باشگاه‌ شهرداری ارومیه است. 

وی تصریح کرد: فدراسیون روی این مسأله که بازیکنان ایرانی در تیم‌های مطرح جهان بازی کنند نظر مساعد و مثبتی دارد این مسأله تنها شامل سعید معروف و فرد خاصی نمی‌شود بلکه تمامی والیبالیست‌ها را تحت‌‌الشعاع قرار می‌دهد در صورت به اجرا درآمدن پیشنهادات خارجی و رفتن بازیکنان به تیم‌های خارجی در نهایت امر به نفع والیبال ایران زمین است. 

وی یادآور شد: معروف برای عقد قرارداد با تیم کازان باید رضایت نامه از باشگاه ارومیه بگیرد این موضوع ربطی به فدراسیون ندارد، در حال حاضر وی طبق قانون نمی‌تواند با تیم دیگری قرارداد ببندد. در کل باید بگویم که تیم کازان دارای بازیکنان حرفه‌ای و مربی سطح بالاست و می‌تواند برای "معروف" تجربه بسیار خوب و سطح بالایی باشد در صورتی که مربی با این تیم قرارداد همکاری ببندد یک نوع انتقال تجربه و توان فنی انجام می‌شود. 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار