سرمربی تیم ملی بدمینتون کشورمان گفت: تیم ملی بدمینتون کشورمان بسیار خوب در میدان ظاهر شد و از عملکرد تیم رضایت کامل دارم اما ناداوری‌ها شانس سکو را از ایران گرفت.

مرتضی ولی دروی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص مسابقات بین‌المللی ترکیه اظهار داشت: این دور از رقابت‌های بین‌المللی ترکیه که با حضور 22 تیم در شهر آنکارا برگزار گردید از سطح کیفی بالایی برخوردار بود و بازیکنان بسیار با تجربه و تکنیکی پا به میدان گذاشتند که به همراه داشتن جوایز 5 هزار دلاری در این مسابقات، رقابت‌ها را بسیار تنگاتنگ کرده بود.

ملی پوشان ایران در رقابت‌های بین‌المللی ترکیه عملکرد خوبی را از خود به جا گذاشتند و حسن متقی در بخش یک نفره توانست مقام پنجم را کسب کند و همچنین برادران خانجانی و سروش اسکندری حرکت‌های خوبی را در مقابل حریفان خود داشتند.
من اطمینان دارم سال آینده در رقابت‌های بین‌المللی ترکیه صاحب سکو می‌شویم.

سرمربی تیم ملی بدمینتون درمورد داوری‌ها اذعان داشت: ناداوری و حواشی در ذات مسابقات است و همیشه وجود دارد که شامل حال تیم ایران نیز شد و 2 بار به ضرر حسن متقی ناداوری کردند و تیم ملی بدمینتون ایران صاحب سکو بود که متاسفانه با ناداوری سکو را از دست دادیم.

مرتضی ولی دروی در خاتمه در خصوص برنامه‌های آینده تیم خاطرنشان کرد: در آینده رقابت‌های دهه فجر را در پیش خواهیم داشت و مشغول مسابقات باشگاهی و رنکینگ نیز هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار