ثبت نام برای پذیرش در دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی 8 دی ماه به پایان می رسد و تاکنون بیش از 8 هزار نفر ثبت نام کردند.

دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده ثبت نام برای پذیرش در دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی 8 دی ماه به پایان می رسد.طبق آمار های بدست آمده از تعداد ثبت نام کنندگان ، تا ساعت 8 صبح امروز 8 هزار و 484 نفر در این آزمون ثبت نام کردند.

وی افزود: داوطلبان متقاضی ثبت نام که دارای شرایط عمومی و اختصاصی هستند می‌توانند در پذیرش آزمون مذکور ثبت نام و شرکت کنند .

توکلی تصریح کرد: به آن دسته از داوطلبانی که هنوز ثبت نام خود را انجام نداده اند اکیدا توصیه می کنم ثبت نام خود را به ساعت های پایانی موکول نکنند.

انتهای پیام/
داوطلبان متقاضی ثبت نام که دارای شرایط عمومی و اختصاصی هستند می‌توانند در پذیرش مذکور ثبت نام و شرکت کنند - See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931001000075#sthash.avr4uY53.dpuf
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار