اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد معذرت خواهی به موقع ماریو بالوتلی موجب شد وی از محرومیت یک ماهه رهایی یافته و فقط یک جلسه از همراهی تیمش محروم شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، بالاخره ماریو بالوتلی مهاجم پر حاشیه لیورپول یک کار را درست انجام داد و خود را از خطر  محرومیت یک ماهه نجات داد!
 
انتشار تصویری که به گفته بالوتلی چند نژاد پرستانه بوده از سوی بسیاری توهین آمیز تلقی شده وی بلافاصله پس از مشاهده اعتراضات تصویر مذکور را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرده و از همه به طور عمومی معذرت خواهی کرد زمانیکه وی متوجه اعمال مجازات از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس شد آن را پذیرفت و گفت: به دلیل عمل ناپسندی که بدون آگاهی انجام دادم خود را مستحق مجازات دانسته و تمامی جریمه‌ةای تعیین شده از سوی  اتحادیه فوتبال انگلیس را می‌پذیرم.
 
همین سخنان موجب شد مقامات کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس در مجازات بالوتلی تخفیف اعمال کرد و به جای یک ماه محرومیت از بازی باری او فقط یک جلسه محرومیت در نظر بگیرند البته جریمه نقدی 31 هزار یورویی بالوتلی همچنان به قوت خود باقی است.
 
*شایعات مبنی بر بازگشت بالوتلی به اینتر میلان

سوپر ماریو در رقابت‌های این فصل لیگ برتر فقط یک گل برای لیورپول به ثمر رساند و طبیعی است که سرمربی از عملکرد وی رضایت چندانی نداشته باشد.

شایعاتی مبنی بر احتمال بازگشت بالوتلی به اینتر میلان تیم سابق خود وجود دارد. هر چند بالوتلی با آنچلوتی سرمربی اینتر روابط چندان خوبی نداشته اما تصمیم لیورپول برای به خدمت گرفتن یک گلزن جدید که می‌تواند برائینیو مهاجم تیم وست برومویچ باشد راه دیگری برای او باقی نگذاشته است.

*خاطره طنز مورینیو از بالوتلی
 
ژوزه مورینیو سرمربی فعلی چلسی خاطره‌ای عجیب اما به گفته خودش خنده دار از ماریو بالوتلی داشته و گفت: زمانی که در آث میلان سرمربی بودم به بالوتلی گفتم شنبه ساعت 2 بعد از ظهر به دفتر کارم بیاید تا با او گفتگو کنم.
 
در موعد مقرر خبری از ماریو نشد و به ناچار با او تماس گرفتم. در کمال تعجب به من گفت برای دیدن مسابقات فرمول یک به مونزا رفته است!
 
از او خواستم بابت کارش توضیح دهد که به من گفت: هر روز می‌توانم به دفتر شما بیایم و با هم گفتگو کنیم اما مسابقات فرمول یک ایتالیا فقط سالی یک بار برگزار می‌شود!
 
مورینیو در ادامه گفت: ما چنین مشکلات مضحکی در آث میلان داشتیم. من تا چند روز به استدلال بالوتلی می‌خندیدم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار