در حالی که هنوز پیشنهاد مربیگری تیم ملی پرتغال به ژوزه مورینیو ارائه نشده است اما وی اعلام کرد حتی اگر چنین موضوعی مطرح شود حاضر به پذیرفتن هدایت تیم فوتبال کشورش نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از یورو اسپرت، ژوزه مورینیو سرمربی تیم چلسی مدعی شد در گذشته فدراسیون فوتبال پرتغال بارها از او خواسته‌اند هدایت تیم ملی این کشور را بر عهده بگیرد ولی آقای خاص هر بار به آنان پاسخ منفی داد.

مورینیو در ادامه افزود: اگر در آینده بازهم این پیشنهاد تکرار شود پاسخ من همان خواهد بود. زمانی تصمیم داشتم به طور همزمان مربیگری باشگاهی و ملی را بر عهده داشته باشم اما متوجه شدم این امر ممکن نیست. از لحاظ اخلاقی هم درست نبود مربی در دو تیم فعالیت داشته باشد.

مورینیو گفت:‌ همسرم نقش بسیار مهمی در انتخاب تیم‌های من داشته و البته همیشه راهنمایی‌های او به نفع من بوده و با گذشت زمان متوجه شدم حق با همسرم است.

یادآور می‌شود، مورینیو مربی سابق پورتو و اینتر میلان را دارد که در هر 2 این تیم‌ها را به عناوین قهرمانی داخلی و اروپایی رساند. او این فصل تلاش می‌کند تیم چلسی را به عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس برساند و تاکنون هم آبی‌پوشان را در صدر جدول رده بندی نگه داشته است.

*چلسی شانسی برای به خدمت گرفتن مسی ندارد

هرچند شایعاتی مبنی بر نزدیک شدن لیونل مسی مهاجم آرژانتینی بارسلونا با استمفوردبریج وجود دارد اما ژوزه مورینیو خیال همه را راحت کرده و گفت: هیچ شانسی برای اینکه مسی را با پیراهن چلسی ببینیم وجود ندارد.

آدیداس به عنوان حامی مالی لیونل مسی اخیراً اخباری در مورد نارضایتی وی از حضور در نیوکمپ منتشر کرده بود و حتی مدعی شد، چلسی به عنوان صدر نشین جدول رده بندی لیگ برتر در تلاش برای به خدمت گرفتن وی است.

مورینیو گفت: قوانین یوفا مانع از آن می‌شوند که چلسی بتواند دستمزد بالای مسی را پرداخت کند. ما باید تابع قوانین بوده و از اعداد و ارقامی که یوفا برای نقل و انتقالات تعیین کرده پیروی کنیم. به خدمت گرفتن یک بازیکن فوق تصور مستلزم صرف هزینه‌ای فوق تصور هم هست.

لازم به ذکر است، مسی مهاجم تیم بارسلونا در سال 2014 موفق به شکستن چندین رکورد منحصر به فرد همراه با این تیم شد. وی همچنین دارای چهار جایزه توپ طلای فیفا بوده و در انتظار دریافت پنجمین توپ طلا در ماه ژانویه است.

دستمزد مسی در لالیگا کمتر از کریس رونالدو است و برخی تمایل وی برای جدایی از بارسا را مسائل مالی و دریافت دستمزد بالاتر عنوان کرده‌اند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مورینیو ، پرتغال ، چلسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار