سرمربی تیم کبدی البرز گفت: مرحله اول لیگ برتر کبدی از لحاظ کیفی و کمی خوب برگزار شد و رشته کبدی روز به روز پیشرفت قابل مشاهده‌ای می‌کند.

حمید مقصودلو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: رقابتهای مرحله مقدماتی لیگ برتر کیفیت خوبی داشت و تیم‌ها با آمادگی کامل و تاکتیک‌های جدید در مسابقات حاضرشده‌اند و از بازیکنان جوان و با انگیزه نیزاستفاده می‌کنند.

وی در خصوص حریفان تیم البرز در مرحله مقدماتی لیگ برتر بیان کرد: درمرحله اول در گروهی قرار گرفتیم که از لحاظ فنی و تاکتیکی تیم‌های قوی بودند و همچنین سابقه حضور در لیگ برتر را داشتند. طبق قرعه‌کشی‌ای که انجام شد در مرحله‌ دوم با تیم‌های گلستان، مازندران و هرمزگان همگروه هستیم هر 3 تیم قوی هستند و از بازیکنان ملی‌ پوش بهره می‌برند.

سرمربی تیم کبدی البرز در مورد قضاوت داوران در رقابت‌های لیگ برتر گفت: قضاوت داوران خوب بود و مشکل خاصی وجود نداشت و با توجه به اینکه داوران قوانین جدید را نیز آموزش دیدند بنابراین در قضاوتشان مشکلی نبود.

حمید مقصودلو درباره مشکلات تیمهای کبدی تصریح کرد: برای رشته‌های مانند کبدی، کشتی‌، ... که رشته‌های مدال‌آوری هستند نبود اسپانسر و مشکلات مادی واقعا شرایط را برای تیم‌های سخت می‌کند.

وی افزود: در گذشته علاوه بر مشکلات مادی مشکل تاکتیکی نیز داشتی اما الان به جایی رسید‌ه ایم که در آسیا اول هستیم و مشکل تاکتیکی نداریم اما کمبود منابع مادی مشکلات زیادی برای ما ایجاد کرده و شرایط را سخت کرده است.

مقصودلو در پایان خاطر نشان کرد: در طول 4 سال گذشته لیگ پویای کبدی توانسته جوانان را جذب این رشته کبد بر پیشرفته لیگ و سطح ملی نیز تاثیر گذار بوده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار