یکی از بازیکنان لیگ برتر جزیره به تملق و چاپلوسی از بازیکن فرانسوی آرسنال پرداخت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیری آنری بازیکن اسطوره‌ای باشگاه‌های موناکو، یوونتوس، آرسنال، بارسلونا و نیویورک که به تازگی پس از سپری کردن 20 سال حضور در فوتبال حرفه‌ای در نقش یک فوتبالیست در سن 37 سالگی بازنشستگی و خداحافظی‌اش را از این عرصه اعلام کرد که این امر بازتاب گسترده‌ای داشت هر چند خود وی اعلام کرد پس از بازنشستگی قصد حضور در عرصه فوتبال در کادرفنی آرسنال را دارد و هم اکنون نیز جزئی از مفصران خبرگزاری اسکای اسپرت شده است، اما بسیاری مانند الکس سانگ با چاشنی تملق بر این باور هستند که با خروج وی از فوتبال حرفه‌ای در عرصه بازیگری جامعه فوتبال جهان باید در سوگ او گریه کند.

سانگ در این خصوص گفت: من به شخصه او را (تیری آنری) پادشاه می‌نامم. او بازیکن فوق العاده‌ و باور نکردنی است و همچنین از شخصیت بسیار بالایی برخوردار است. من او را از زمانیکه 17 سال داشتم به یاد دارم و چیزهای زیادی از او فرا گرفته‌ام، حتی در این زمان او به من می‌گوید چه کاری انجام دهیم و چه چیزی بهتر است. امروز، ما بازیکن بزرگی را از دست دادیم و این فقط برای انگلیس نیست بلکه تمام جهان را در بر می‌گیرد همه‌ افراد باید با این مسئله مواجه شوند، کارهایی که او برای فوتبال جهان انجام داد غیر قابل باور و فراموش نشدنی است. بنابر این من در اینجا می‌خواهم بگویم از او نهایت تشکر و قدردانی را دارم، من چیزهای زیادی از او یاد گرفتم او همیشه دوست خوب من بود و از این مسئله خیلی خوشحالم، برای او بهترین چیزها را در آینده آرزو می کنم و امیدوارم به تمام چیزهایی که در آروزی آن است برسد، او به افتخارات زیادی در فوتبال دست یافته است و این همان دلیلی است که من از او به عنوان پادشاه یاد می‌کنم.

گفتنی است، تیری آنری در حضور 8 ساله‌اش با تیم شمال لندنی به 2 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا ، قهرمانی در 4 جام حذفی انگلیس دست یافته است و توانسته 228 بار برای باشگاه آرسنال گلزنی کند. وی در ادامه توانسته با پیوستن به باشگاه بارسلونا در سال 2009 با آبی‌اناری پوشان کاتالونیا به قهرمانی در لیگ قهرمانان دست یابد، مضاف بر اینکه قهرمانی جام جهانی 1998 را با تیم ملی فرانسه با خود به همراه دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: آنری ، فوتبال ، تملق ، چاپلوسی ، سانگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار