یکی از نمایندگان کنگره آمریکا به جرم خود مبنی بر فرار از پرداخت مالیات اعتراف و بیان اظهارات دروغ در اظهارنامه مالیاتی سال 2009 اعتراف کرد.

 به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه،  یکی از نمایندگان کنگره آمریکا روز سه‌شنبه به جرم خود مبنی بر فرار از پرداخت مالیات اعتراف کرد.

این تازه ترین رسوایی "مایکل گریم" عضو جنجالی مجلس نمایندگان آمریکا است که ماه گذشته به رغم اتهامات موجود علیه وی مجددا در انتخابات پیروز شد.

 گریم مامور سابق پلیس فدرال آمریکا و نماینده کنونی بخش‌هایی از ایالت نیویورک(استاتن آیلند و بروکلین) در مجلس نمایندگان به جرم خود مبنی بر بیان اظهارات دروغ در اظهارنامه مالیاتی در سال 2009 اعتراف کرد.

این نماینده جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا که دادگاه وی قرار است دوم فوریه شروع شود با 36 ماه حبس مواجه است. 

اتهام فرار مالیاتی وی به دوران مالکیت یک رستوران در منهتن قبل از اینکه در سال 2011 به عضویت کنگره درآید، مربوط می‌شود.

دادستانها در یک کیفرخواست در اوایل آوریل، گریم 44 ساله را به پرداخت حقوق کارکنان رستوران به صورت پاکت پول نقد و دروغگویی درباره مسئولیت پرداخت حقوق متهم شد.

اعترافات گریم آینده سیاسی وی را مبهم خواهد کرد.

"جان بوئنر" رئیس مجلس نمایندگان آمریکا این هفته درباره اعترافات گریم چیزی نگفت ولی دموکراتها خواستار استعفای وی شده اند.

این در حالیست که مایکل گریم پس از اعترافات خود در دادگاه در یک کنفرانس خبری مقابل دادگاه تاکید کرد این جرم قبل از دوران تصدی وی در کنگره اتفاق افتاده و وی استعفا نخواهد داد.

وی افزود: مادامیکه که توان داشته باشم قصد دارم خدمت کنم و این دقیقا کاری است که قصد انجام آن را دارم.

گریم درباره تخلف خود گفت: همه به صورت غیربانکی(پول نقد) حقوق کارکنان را پرداخت می‌کنند و این یک امر بسیار رایج است. اما بگذارید بسیار شفاف بگویم. این کار غلط است. من نباید این کار را انجام می‌دادم و به خاطر آن واقعا متاسفم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار