سرمربی تیم فوتسال کاشی نیلو گفت: تمام تلاش خود را به کا گرفته ایم که یک سهمیه لیگ برتری دیگر برای اصفهان بگیریم.

علیرضا افضلی سرمربی تیم فوتسال کاشی نیلوی اصفهان در پایان نیم فصل اول لیگ دریای خزر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقات نیم فصل اول لیگ دسته اول بسیار سخت و فشرده بود و بازی های سختی را پشت سر گذاشتیم. خوشبختانه علیرغم اینکه عملکرد چندان راضی کننده ای نداشتیم، توانستیم نتایج نسبتا خوبی گرفته و صدرنشین ماندیم.
 
وی افزود: در اغاز نیم‌فصل دوم بازی سختی مقابل تیم هیئت فوتبال اصفهان داریم که تاثیر زیادی در آینده لیگ خواهد داشت. بازی های نیم فصل دوم همیشه سخت تر از دیدارهای رفت می‌باشد چرا که چند تیم برای صعود و چند تیم برای بقا بشدت به امتیازات نیاز دارند و با تلاش مضاعف به دنبال نتیجه گیری هستند. ما هم باید با تلاش و تمریناتی که انجام می‌دهیم، به آینده بیاندیشیم. امیدواریم بتوانیم به عنوان تیم اول یا دوم به دیدار های مرحله بعدی راه بیابیم و در نهایت یک سهمیه به اصفهان در لیگ برتر اضافه کنیم.
 
وی در خصوص احتمال صعود تیم کاشی نیلو به دور بعدی مسابقات بیان داشت: هنوز چیزی در این باره قطعی نشده . فصل گذشته تیم ما در نیم فصل اول ۷ امتیاز گرفت اما در نیمه دوم ۱۸ امتیاز کسب کرد و در نیمه دوم ۱۸ امتیاز گرفتیم اما نتوانستیم صعود کنیم. امسال هم چیزی قطعی نشده است  امتیاز گیری در لیگ دسته اول شرایط خاص و سختی دارد. چرا که با توجه به تجربه کم بازیکنان یک باخت می تواند مشکلات زیادی بوجود بیاورد. ما نیز امیدواریم با تلاش بازیکنان و حمایت مسئولان کاشی نیلو به لیگ برتر صعود کنیم.


انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، افضل ، نیلو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار